کد خبر : 1336817 | 07 تیر 1395 ساعت 15:31 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهزادی‌کریمی: سپاهان مدعی قهرمانی است

مهاجم جدید سپاهان ابراز امیدواری کرد بتواند با این تیم نتایج فصل گذشته‌شان را جبران کنند.

بهزادی‌کریمی: سپاهان مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، فرید بهزادی‌کریمی در مورد رفتن به سپاهان گفت: من جزء اولین خریدهای سپاهان بودم ولی به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد و بندی که در قراردادم وجود داشت به صبا بازگشتم اما وقتی آقای دایی از صبا رفت بازیکن آزاد شدم و با سپاهان قرارداد بستم.


او ادامه داد: سپاهان از تیم ریشه‌داری می‌باشد و جزء باشگاه‌هایی است که بهترین ساختار را دارد؛ خوشحال هستم به این باشگاه آمدم و امیدوارم بتوانم برای تیم استانم مثمر ثمر واقع شوم تا بتوانیم جزء مدعیان فصل آینده قرار بگیریم.


این بازیکن با بیان اینکه تمرینات هوازی را طی روزهای اخیر انجام دادیم، عنوان کرد: سپاهان تیم خوب، یکدل و یک دستی دارد که از نظر اخلاقی، دوستی و فنی بازیکنان در سطح خوبی هستند. امیدوارم در طول مسابقات نیز این مسئله ادامه پیدا کند و با همدلی همه تیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. سپاهان باشگاه بزرگی می‌باشد و همیشه دنبال قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است. واقعا تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم بتوانیم نتایج سال گذشته را جبران کنیم و جزء مدعیان قهرمانی قرار گیریم.


بهزادی‌کریمی با اشاره به جدایی‌اش از صبای قم گفت: صبا تیمی بوده که بخاطر فوتبال مدیون آن بوده و هستم اما متاسفانه این باشگاه هیچوقت ساختار و ثبات درستی نداشته است که موجب شده طی فصل‌های اخیر ضربه بخورد. امسال هم که بدتر از همیشه است و هیچ چیز آن مشخص نیست. این بلاتکلیفی و مشخص نبودن تیم به فوتبال قم و صبا ضربه می‌زند که امیدوارم شرایط آن بهتر شود تا بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.


او ادامه داد: همیشه نیم‌فصل دوم نتیجه‌گیری سخت است؛ صبا ابتدای فصل سال اخیر حمایت شد ولی در وسط مسابقات آن را به امان خدا رها کردند که نتوانست چهره مدعی بودن خود را حفظ کند و سهمیه آسیایی بگیرد. پشتیبانی اول فصل مهم نیست چون این کار باید تا پایان لیگ ادامه یابد؛ صبایِ فصل اخیر ثبات بهتری از دیگر سال‌ها داشت اما باز هم مثل همیشه جزء تیم‌هایی بود که دیر تمریناتش را آغاز کرد و امسال هم این داستان وجود دارد. امیدوارم هرچه زودتر وضعیت آن مشخص شود و تیم خوبی جمع کنند.


بهزادی‌کریمی در مورد نحوه جدایی از صبا و رفتن به سپاهان اظهار کرد: وقتی از تراکتورسازی به صبا برگشتم نیم‌فصل از قراردادم باقی مانده بود اما به خاطر آقای دایی گفتم اگر یکسال دیگر ایشان بماند من هم متمم قراردادم می‌کنم که قراردادم تا پایان فصل 96-95 باشد اما با مشخص نشدن وضعیت صبا بازیکن آزاد شدم و به سپاهان رفتم.


مهاجم سپاهان اضافه کرد: از فصل گذشته و دومین سالی که در صبا حضور داشتم 115 درصد از قراردادم مانده است و خبری از پرداخت آن نیست.

دیدگاه‌ها