کد خبر : 1336823 | 07 تیر 1395 ساعت 15:09 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

مصائب اسپانیا مقابل دونده ترین تیم یورو

اسپانیا هر اندازه هم برایش شانس بیشتری نسبت به ایتالیا برای صعود به یک چهارم قائل باشند، امشب کار دشواری مقابل شاکردان کونته خواهد داشت.

مصائب اسپانیا مقابل دونده ترین تیم یورو

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 20.30 امشب، اسپانیا و ایتالیا در یک هشتم نهایی یورو به مصاف هم خواهند رفت. در 8 سال اخیر همواره این اسپانیا بوده که در تورنمنت های رسمی ایتالیا را ناکام گذاشته اما شاید امشب شرایط کمی متفاوت تر نسبت به گذشته باشد. کونته از ایتالیا تیمی جوان تر و دونده تر ساخته که نسبت به تیم 4 سال پیش که در فینال 4 گل از اسپانیا خورد، جنگنده تر و با کیفیت تر در بسیاری از نقاط به خصوص در فاز دفاعی است.

 

1122844

 

طبق آمار یوفا، ایتالیایی ها در فاز گروهی رقابت ها، دونده ترین تیم جام بودند. ایتالیا در بازی مقابل بلژیک 119.7 کیلومتر دویدند که آماری خارق العاده بود و نتیجه این دوندگی را با پیروزی 2-0 گرفتند. تنها اوکراین توانست در فاز گروهی با 115 کیلومتر دوندگی، آماری نزدیک به ایتالیا به ثبت برساند.

در مجموع سه بازی، ایتالیایی ها 337.2 کیرومتر دویدند یعنی متوسط 112 کیلومتر در هر بازی و پس از این تیم اوکراین و جمهوری چک قرار گرفتند که البته هر دو از گردونه رقابت ها حذف شدند. اسپانیا در جدول دونده ترین تیم ها در میانه قرار دارد؛ لاروخا متوسط 106 کیلومتر دوندگی در هر بازی را به ثبت رساند.

باید دید اسپانیایی ها که مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر هستند، امشب برابر این ایتالیای دونده و سختکوش چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها