کد خبر : 1336827 | 07 تیر 1395 ساعت 16:21 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

دونادونی در مصاحبه با آ اس:

عصر درخشان اسپانیا با خوش‌شانسی شروع شد

روبرتو دونادونی، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان، دو خاطره تلخ و شیرین از مصاف با اسپانیا در ذهن دارد.

عصر درخشان اسپانیا با خوش‌شانسی شروع شد

به گزارش "ورزش سه"، دونادونی سال 94 به عنوان بازیکن در جام جهانی امریکا به مصاف اسپانیا رفت؛ دیداری جنجالی که در نهایت با برتری ایتالیایی ها همراه بود. دونادونی در یورو 2008 به عنوان مربی ایتالیا روبروی اسپانیا قرار گرفت و تیمش در ضربات پنالتی شکست خورده و حذف شد. در نهایت اسپانیا قهرمان یورو شد که شروعی بود بر عصر درخشان این تیم.

 

1122846

 

دونادونی در آستانه مصاف امشب ایتالیا و اسپانیا در یک هشتم نهایی یورو 2016 به آ اس گفت:" اسپانیای سال 94 افتخارات فعلی را نداشت ولی شخصیتش مشابه همین تیم فعلی بود. پیروزی برابر اسپانیا همیشه دشوار بوده و ما به زحمت توانستیم این تیم را شکست دهیم.

معتقدم هر بازی داستان خاص خود را دارد. در یورو 2008 بدون پیرلو، گتوزو و کاناوارو بازی نزدیکی مقابل اسپانیا انجام دادیم و حقمان شکست نبود. اسپانیا هیچ برتری خاصی بر ما نداشت و تنها در ضربات پنالتی بر ما پیروز شد. در ادامه، اسپانیا قهرمان جام شد که شروعی بود بر تاریخسازی هایش.

معتقدم آغاز عصر درخشان اسپانیا با خوش شانسی توام بود با این حال حتی اگر اسپانیا مقابل ما شکست هم می خورد، دیر یا زود بر فوتبال دنیا استیلا پیدا می کرد. اسپانیا آنقدر تیم قدرتمندی داشت که بتواند تاریخساز شود." 

دیدگاه‌ها