کد خبر : 1336847 | 07 تیر 1395 ساعت 17:40 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

سود بارسلونا از وداع مسی با فوتبال ملی

باشگاه بارسلونا می تواند خوشحال باشد که مسی تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفته است و از این پس می تواند روی بازی های باشگاهی، متمرکزتر از همیشه باشد.

سود بارسلونا از وداع مسی با فوتبال ملی

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی امروز پس از شکست در فینال کوپا امه ریکا برابر شیلی تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت؛ تصمیمی که همه فوتبالدوستان دنیا را شوکه کرد. برخی معتقدند مسی در شرایط بد احساسی چنین تصمیمی گرفته اما در هر صورت فعلا باید پذیرفت که فوق ستاره بارسلونا دیگر قصد بازی برای آرژانتین را ندارد.

 

از این تصمیم مسی بیش از همه باشگاه بارسلونا سود خواهد برد. در فصلی که از دو ماه دیگر شروع خواهد شد، مسی به سبب کناره گیری از بازی های ملی، در 8 بازی رسمی تیم ملی آرژانتین حضور نخواهد داشت و در 4 وقفه بازی های ملی در اختیار باشگاهش خواهد بود که این بدین معناست که مسی با رهایی از شر ویروس فیفا، آماده تر از همیشه در خدمت بارسا خواهد بود.

 

1122750

 

آرژانتین 8 بازی دشوار در راه صعود به جام جهانی روسیه در پیش دارد.  28 آگوست و 6 سپتامبر آلبی سلسته باید به مصاف اروگوئه در خانه و ونزوئلا در زمین حریف برود. 3 اکتبر بازی در خانه پرو و 11 اکتبر، بازی خانگی مقابل پاراگوئه، دیگر چالش های آرژانتین، بدون مسی در راه جام جهانی خواهند بود.

7 و 15 نوامبر نیز یک وقفه دیگر بازی های ملی خواهد بود که آرژانتین باید به مصاف برزیل(در زمین حریف) و کلمبیا در خانه برود. 20 و 28 مارس 2017 نیز آرژانتین بازی با شیلی و بولیوی را در پیش خواهد داشت.

شکی نیست که آرژانتینی ها بدون مسی در این 8 مسابقه با دشواری های زیادی روبرو خواهند شد و بیهوده نیست که کمپینی برای بازگرداندن این فوق ستاره شکل گرفته است.

 

بارسلونا در مقطع پایانی فصل گذشته، چند هفته به شدت دچار افت شد و چند بازی در لالیگا و لیگ قهرمانان را بصورت متوالی با ناکامی پشت سر گذاشت که بسیاری علت اصلی آن را حضور مسی، سوارز و نیمار در بازی های ملی و خستگی ناشی از مسیر طولانی بازگشت از آمریکای جنوبی به بارسلونا عنوان کردند.

دیدگاه‌ها