کد خبر : 1336900 | 07 تیر 1395 ساعت 20:07 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.

گزارش تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، جمعیت تماشاگران استقلال هر روز در تمرینات این تیم بیشتر می شود. در تمرین امروز استقلالی ها حدود 2 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که به شدت بازیکنان و کادرفنی این تیم را تشویق کردند. نکته جالب اینجا بود که آنها محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان را که تا همین چند وقت پیش با او مشکل داشتند به شدت تشویق کردند.


*  هرائر مگویان که امروز به تمرینات استقلال اضافه شده پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد همچنین رابسون مدافع برزیلی استقلال که در روزهای گذشته به دویدن دور زمین پرداخته بود امروز بدون هیچ مشکلی در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.


* بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین و کارهای کششی بدن های خود را گرم کردند و بعد از آن تمرینات تاکتیکی آغاز شد.


* آیتم اولی که علیرضا منصوریان برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته بود، شوت به سمت دروازه و دفاع از طرف مدافعان این تیم بود. وی در بحث پایانی تمرین بازیکنان را به سه گروه نارنجی، زرد و طوسی تقسیم کرد و آنها در یک سوم زمین با هم فوتبال بازی کردند.


* بازیکنان طوسی و نارنجی وسط زمین به سمت دروازه زمین تمرین می کردند و بازیکنان زرد به عنوان یار کمکی به تیمی که حمله می کرد، کمک می کردند.


* علیرضا منصوریان امروز نظارت ویژه ای روی دروازه بان های تیمش داشت چراکه با حکم کمیته انضباطی مهدی رحمتی از دو بازی اول استقلال در فصل جدید محروم شده است و معلوم نیست حسین حسینی که مصدوم است به شروع لیگ می رسد یا نه.


* امروز نصرالله عبداللهی و منصورپورحیدری از نزدیک تمرین را تماشا کردند.

دیدگاه‌ها