کد خبر : 1337008 | 08 تیر 1395 ساعت 11:35 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

امسال به تیم ملی برمی‌گردم

گردانی: برگشتم تا به فوتبال آذربایجان خدمت کنم

مدافع تیم ماشین سازی تبریز اعتقاد دارد تیم ماشین سازی در فصل آینده لیگ برتر نتایج آبرومندی کسب می کند.

گردانی: برگشتم تا به فوتبال آذربایجان خدمت کنم

حبیب گردانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حضورش در ماشین سازی، کار کردن دوباره با رسول خطیبی، آینده تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


خوشحالم به تیم شهرم برگشتم


بعد از یکسال سخت که در سپاهان داشتم، تصمیم گرفتم به شهر خودم بیایم و برای ماشین سازی بازی کنم. من همیشه ارزو داشتم در تبریز به فوتبالم ادامه دهم اما پارسال شرایطی پیش آمد که مرا نخواستند. خوشحالم که به تبریز برگشتم و امیدوارم برای ماشین سازی مفید باشم.


تراکتور و گسترش به بومی ها اهمیت نمی دهند


ماشین سازی تیم خیلی خوبی است. رسول خطیبی هم مربی بزرگی است و من به کار کردن با او افتخار می کنم.خطیبی برای بومی ها ارزش قائل است. در تبریز شرایطی پیش آمده که تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد چندان به بومی ها اهمیتی نمی دهند اما ماشین سازی ارزش قائل شده است که جا دارد از خطیبی و دکتر سهرابی تشکر کنم.


هواداران ماشین از تراکتور بیشتر است


من یک ترک زبان هستم و به آذری بودنم افتخار می کنم. امیدوارم بتوانیم موفقیت زیادی به دست بیاوریم و دل مردم آذربایجان را شاد کنیم. ماشین سازی پرهوادار ترین تیم تبریز است و آنها حتی تعدادشان ازتراکتوری ها نیز بیشتر است. امیدوارم به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تا بتوانیم حق خودمان را بگیریم.


صادقیان بدون حاشیه تمرین می کند


پیام صادقیان پسر خیلی خوبی است. او با انگیزه تمرین می کند تا به حقش برسد. صادقیان زحمات زیادی کشیده تا بتواند در تیم پدرش بازی کند. او بدون حاشیه کار می کند و قصد دارد با قدرت در لیگ برتر به میدان برود.


دنبال بازوبند کاپیتانی نیستیم


نه تنها من که تمام بازیکنانی که به ماشین سازی آمده اند، دنبال بازوبند کاپیتانی نیستند. رسول خطیبی تصمیم می گیرد که بازوبند را به چه کسی بدهد. ما هدفمان این است که افتخار آفرین باشیم. ماشین سازی بعد از 20 سال به لیگ برتر آمده و قدر پیراهنی که برتن داریم را می دانیم. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا فصل آبرومندی را پشت سر بگذاریم.


دوباره ملی پوش می شوم


در گذشته مسائلی میان من و هواداران تراکتورسازی پیش آمده بود اما اینها برای گذشته است. من آمده ام تا به فوتبال آذربایجان خدمت کنم و امیدوارم به اهدافم برسم. امسال قصد دارم به قدری خوب بازی کنم تا دوباره به پیراهن تیم ملی کشورم برسم.

دیدگاه‌ها