کد خبر : 1337012 | 08 تیر 1395 ساعت 11:46 | 163.2K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی یک گام تا آبی پوش شدن

بازتاب حضور آقای گل ایران در رسانه های ترکیه

حضور غیر منتظره اقای گل لیگ برتر ایران در ترکیه برای مذاکره با باشگاه ریز اسپور بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های خبری این کشور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان بر مواضع قبلی خود تاکید داشته و مدعی اند با مهدی طارمی برای فصل آتی به توافق رسیده و این بازیکن ملی پوش همچنان در بین شاگردان برانکو باقی خواهد ماند رسانه های ترکیه ای از توافقات اولیه آقای گل ایران با باشگاه ریزاسپور خبر داده و او را خرید جالب این باشگاه در تابستان می نامند.


سایت futbolarena ترکیه امروز در گزارش های خود پیرامون تحرکات جالب باشگاه ریزاسپور مصاحبه ای با حکمت کارامان رئیس باشگاه انجام داد و به نقل از او نوشت:«سیاست های این فصل باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی جذب بازیکنان جوان تر است از همین رو به سراغ بازیکنانی از بوسنی هرزگوین، مراکش، ایران و عراق رفتیم و با تمام آنها نیز به توافقات خوبی رسیدیم تا تیمی یکدست و خوب روانه فصل جدید کنیم». به نوشته این سایت باشگاه ریز اسپور بعد از نهایی کردن خرید مدافع مراکشی امروز با هافبکی 24 ساله از بوسنی هرزگوین که سابقه بازی برای وردربرمن آلمان و گالاتاسرای را در کارنامه دارد به توافق نهایی رسید و حالا دنبال نهایی کردن خرید دو ستاره جوان از ایران و عراق است.


همچنین سایت haber61 نیز پیرو تمام خبرهایی که در خصوص نقل و انتقالات باشگاه ریزاسپور منتشر شده از نهایی شدن پیوستن مهدی طارمی از ایران و طارق حمام از عراق به این تیم خبر داد و نوشت:«مهدی طارمی مهاجم 23 ساله و ملی پوش ایرانی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده در کنار طارق حمام مدافع چپ عراقی و 20 ساله که در باشگاه الظفره امارات توپ می زد دو بازیکنی هستند که با ریزاسپور به توافق نهایی رسیده اند تا به جمع آبی پوشان ریزاسپور بپیوندند».

 

1123036


سایت gunebakis در کنار تمام نام هایی که در حاشیه باشگاه ریز اسپور مطرح شده از ماتیوس بایرو هافبک آلمانی و جوان باشگاه ترابوزان اسپور در کنار مهدی طارمی به عنوان شکارهای بزرگ چایکار ریزاسپور در تابستان 2016 نام برد و مدعی شد اضافه شدن این دو بازیکن می تواند تمام مشکلات ساختار تهاجمی این تیم در فصل آتی را برطرف کند.


با این تفاسیر می توان گفت برخلاف تمام خبرهایی که در محافل داخلی در خصوص ماندن طارمی در پرسپولیس به گوش می رسد منابع خبری ترکیه ای هم از حضور این مهاجم ملی پوش ایرانی در ریز اسپور مطمئن هستند و این گونه اخبار پیرامون عقد قرارداد باشگاه با او را پوشش می دهند تا طارمی در یک قدمی آبی پوش شدن در لیگ ترکیه باشد.

دیدگاه‌ها