کد خبر : 1337031 | 08 تیر 1395 ساعت 12:23 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی: ۶۷ سهمیه را برای المپیک پیش بینی کرده بودیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما ۶۷ سهمیه را برای المپیک ریو پیش بینی کرده بودیم که ۶۰ سهمیه محقق شد.

هاشمی: ۶۷ سهمیه را برای المپیک پیش بینی کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک درباره واریز بودجه به فدراسیون‌های ورزشی گفت: از ابتدای سال تا الان 16.5 میلیارد به فدراسیون‌ها تخصیص پیدا کرده که 13.5 میلیارد روز یکشنبه در اختیار فدراسیون‌ها قرار گرفت ما به همه فدراسیو‌ن‌ها واریزی داشتیم اما اولویت ما فدراسیو‌ن‌هایی بودند که سهمیه گرفته و مدال آور هستند تا ظرف 10 روز آینده هم قرار است وزارت ورزش واریزی جدید داشته باشد.

 

وی افزود: با توجه به قولی که دولت داده درخواست اصلی این بود که 75 درصد بودجه را به موقع دهند که قرار است در ماه‌های پیش رو بودجه در اختیار ما قرار بگیرد تا شارژ مجدد داشته باشیم. ما از مجموعه 22 میلیارد تومانی که از دولت گرفته‌ایم 4 و نیم میلیارد تومان را به پارالمپیک دادیم همچنین بخشی از اعتبارات هزینه اعزام کاروان المپیک ریو و پرداختی به کمیته برگزاری بازی‌ها در برزیل بوده است.همه کارها طبق روال پیش می‌رود امیدواریم تا آستانه المپیک حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

 

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه درباره عدم نتیجه گیری تیراندازی با کمان و بوکس تصریح کرد: الان تمرکز ما روی رشته‌هایی است که سهمیه گرفته‌اند اگر نقاط ضعفی هم باشد بررسی می‌کنیم البته بخشی از ورزش پیش بینی نشده است ما 67 سهمیه را پیش بینی کرده بودیم که تا الان 60 تا محقق شده است.

 

دیدگاه‌ها