کد خبر : 1337048 | 08 تیر 1395 ساعت 12:55 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: نمی‌توان همیشه بهترین بود

سرجیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، در واکنش به حذف تیمش از رقابت های یورو 2016، اعلام کرد یک تیم نمی‌تواند همیشه بهترین باشد.

راموس: نمی‌توان همیشه بهترین بود

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شب گذشته 2-0 مغلوب ایتالیا شد و از یورو 2016 کنار رفت. قهرمان دو دوره ی گذشته رقابت‌ها به عنوان یکی از مدعیان شناخته می‌شد ولی عملکرد بسیار ضعیفی مقابل آتزوری داشت و مستحق حذف شدن بود.


راموس در این رابطه گفت:" ما شکست خوردیم ولی سعی کردیم آرامش مان را حفظ کنیم. می‌دانیم چه کرده ایم. ما دوره های فوق‌العاده ای در سال‌های اخیر داشته ایم، شکست خوردن به نظر از ما خیلی دور بود ولی تیم‌های ملی فوق‌العاده ای هستند که باید آنها را به عنوان رقیب شناخت و قبول کرد. امیدوارم به آن دوره فوق‌العاده باز گردیم و باید به بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند اعتماد کرد."

 

1123061

 


راموس، جدایی دل بوسکه از تیم ملی اسپانیا را فرصتی برای تغییر نسل می‌داند. او گفت:" همه بازیکنان همیشه برای مربی احترام قائل بوده اند. نمی‌دانم او چه می‌خواهد، او کسی است که با رئیس فدراسیون تصمیم گیری خواهند کرد. نمی‌دانم تغییر نسل ایجاد خواهد شد یا نه. صحبت کردن در این رابطه وقتی که روی کاناپه دراز کشیده اید و چیپس می‌خورید آسان است. بازیکنان خیلی خوبی را دیدم که سنشان بالا رفته است. امیدوارم اقدامی صورت بگیرد."

دیدگاه‌ها