کد خبر : 1337058 | 08 تیر 1395 ساعت 13:49 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

از تراکتور ملی پوش می‌شوم

رمضانی: فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم

هافبک تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش امسال می تواند جام قهرمانی را به ارمغان می آورد.

رمضانی: فوتبالم را مدیون قلعه‌نویی هستم

علیرضا رمضانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حضورش در تراکتورسازی، کار کردن دوباره با امیر قلعه نویی، رفاقتش با کرار جاسم، آینده تیمش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


می خواستم جایی باشم که بازی کنم


من بعد از دو فصلی که در استقلال کمتر بازی کردم، دوست داشتم به تیمی بروم که بتوانم بازی کنم. پیشنهادهای خوبی هم داشتم اما در نهایت تراکتورسازی را انتخاب کردم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران خوبی دارد. من هم روز به روز بهتر می شوم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در کنار هواداران تراکتورسازی رقم بزنم.


فوتبالم را مدیون قلعه نویی هستم


امیر قلعه نویی همیشه به من لطف داشته است. من قبلا هم گفته ام که فوتبالم را مدیون امیرخان هستم. زمانی که در لیگ یک مرا بازی نمی دادند، قلعه نویی مرا به استقلال آورد و باعث شد پدیده لیگ شوم. خوشحالم که دوباره شاگرد قلعه نویی شدم و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.


از هیچ کس در استقلال ناراحت نیستم


از هیچ کس در استقلال ناراحت نیستم. من در استقلال هرچه در توان داشتم، گذاشتم اما دلیل جدایی ام این بود که می خواستم بازی کنم و به تراکتورسازی آمدم.


تراکتور بزرگ است


تراکتورسازی هواداران خوبی دارد. دیروز در تمرین تیم حدود 5 هزار نفر هواداران حضور داشتند که این نشان از بزرگی تراکتورسازی دارد. امیدوارم بتوانم برای تراکتورسازی مفید باشم و بازی های خوبی انجام دهم.


کرار رفیق خوبم است


با کرار جاسم و فرزین گروسیان قبلا هم تیمی بودم. کرار رفیق خوب من است. او بازیکن بزرگی است و می تواند به ما کمک کند. ازحضور در کنار کرار خوشحالم.


فیکس تراکتور و ملی پوش می شوم


همیشه وقتی یک نفر رقیب زیاد داشته باشد، پیشرفت می کند. امسال انگیزه زیادی دارم تا خودم را ثابت کنم. با اینکه رقبای زیادی برای بازی کردن دارم اما همه کار می کنم تا فیکس شوم و بتوانم روزهای خوبی را با تراکتورسازی رقم بزنم. دوست دارم آنقدر خوب باشم تا به تیم ملی برسم. امیدوارم به خواسته هایم برسم.


به یک دلیل شخصی 32 می پوشم


باشگاه به من پیشنهاد کرد شماره 19 را بپوشم اما این شماره را نخواستم. شماره 32 را انتخاب کردم و دلیلش هم شخصی است. امیدوارم این شماره برایم خوش یمن باشد. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد و بتوانیم امسال جام قهرمانی را به ارمغان بیاوریم.

دیدگاه‌ها