کد خبر : 1337068 | 08 تیر 1395 ساعت 14:18 | 175.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر روابط بین الملل پرسپولیس؛

فیفا به رضاییان اجازه فسخ نمی‌دهد

در حالی که گفته می شود رامین رضاییان براساس وجود بندی در قراردادش مدعی آن است می تواند قراردادش را با این تیم فسخ کند، فیفا این اجازه را به او نخواهد داد.

فیفا به رضاییان اجازه فسخ نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لحظاتی پیش خبری مبنی بر جدایی رامین رضاییان و فسخ قرارداد دوساله او با باشگاه پرسپولیس منتشر شد، مدیر روابط بین الملل پرسپولیس به آن واکنش نشان داد.


حسینی، مدیر روابط بین الملل و حقوقی پرسپولیس در این باره به خبرنگار ما اینطور توضیح داد: ابتدا باید بگویم من قرارداد ایشان را در شرایط فعلی مطالعه نکردم اما طبق آنچه که شنیده ام ایشان برپایه بندی در قرارداد خود مبنی بر پرداخت حقوق خود تا پایان خرداد ماه اقدام به این مساله کرده غیر قانونی خواهد بود و فیفا آن را نمی پذیرد.


وی ادامه داد: فسخ قرارداد شرایط خاص خود را دارد و بر پایه چنین چیزی که دو هفته از موعد گذشته نمی توان آن را عملی کرد. فیفا مسلما در این مورد سالانه 5 درصد به مبلغی که بازیکن طلب دارد اضافه می کند و فسخ را نمی پذیرد. مسلما در همه جای دنیا پرداخت با دیرکردی همراه می شود که فیفا در قبال آن همانطور که گفتم سالانه 5 درصد را تعیین کرده است.

 

با این شرایط به نظر می رسد مسوولان پرسپولیس در صورت جدایی رامین رضاییان با فیفا مکاتبه و این بازیکن را با جریمه سنگین مجبور به پرداخت غرامت کنند.

دیدگاه‌ها