کد خبر : 1337082 | 08 تیر 1395 ساعت 14:54 | 68.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرایش سرمربیان لیگ برتری تکمیل می شود

2صندلی خالی، یک دایی و یک مظلومی!

با اتمام ماجرای واگذاری نفت تهران و انتقال این تیم به شرکت بهنام پیشرو تنها نقطه ابهام لیگ برتر، وضعیت تیم صبای قم است.

2صندلی خالی، یک دایی و یک مظلومی!

به گزارش "ورزش سه"، صبایی ها که احتمالا تا 24 ساعت آینده تکلیف خود را روشن خواهند کرد، با حضور کامل در لیگ برتر جمع تیم های لیگ برتری را تکمیل می کنند.


آنها که در ابتدا علی دایی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده بودند پس از اتفاقات ایجاد شده در قسمت مدیریتی این تیم دیگر وی را روی نیمکت خود نمی بینند. قمی ها به احتمال بسیار زیاد برای حضور در لیگ شانزدهم از بین پرویز مظلومی و صمد مرفاوی و در وهله بعد سهراب بختیاری زاده ،یک سرمربی را به عنوان نفر اول نیمکت خود در فصل آینده خود انتخاب خواهند کرد.


این اتفاق در حالی می افتد که وضعیت نفتی ها نیز کم کم در حال روشن شدن است. این تیم که سهمیه خود را در اختیار بهنام پیشرو قرار داده به احتمال بسیار زیاد علی دایی را به عنوان سرمربی فصل آینده خود خواهد دید، تا این مربی که در ابتدا قرار بود سرمربی صبا در لیگ شانزدهم باشد پس از عدم توافق با قمی ها خود را روی نیمکت نفت ببیند.


بنابراین دایی، مظلومی، مرفاوی و احتمالا سهراب بختیاری زاده ترکیب مربیانی را تشکیل می دهند که دو نفر از آنها به عنوان آخرین تکه های پازل سرمربی لیگ برتری محسوب می شوند.


در این میان باید عنوان کرد که در صورت همکاری علی دایی با مجموعه نفتی ها و پرویز مظلومی با صبا تنها دراگان اسکوچیچ از مربیان حاضر در لیگ پانزدهم خواهد بود که در فصل جدید فوتبال ایران تیمی ندارد و باقی سرمربیان در لیگ شانزدهم نیز مشغول به کار خواهند بود.

دیدگاه‌ها