کد خبر : 1337120 | 08 تیر 1395 ساعت 16:58 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: ترین‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو

مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 روز گذشته با شناخت 8 تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

گزارش: ترین‌های مرحله یک هشتم نهایی یورو

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 با حذف غیر قابل پیش بینی کرواسی و انگلیس به پایان رسید تا 8 تیم پایانی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 مشخص شوند. در مرحله یک هشتم نهایی عملکرد بعضی بازیکنان بسیار قابل توجه بود و آن ها توانستند خودشان را در جمع "ترین" های این مرحله از رقابت ها قرار دهند که در این گزارش نگاهی به عملکردشان می اندازیم.

 

آنتوان گریزمان، ناجی فرانسه مقابل جمهوری ایرلند، توانست با 8 ضربه به سمت دروازه، تهاجمی ترین بازیکن مرحله یک هشتم نهایی باشد. گریزمان از 8 ضربه خود توانست 2 ضربه را وارد دروازه کند. تونی کروس، هافبک آلمان، همچون همیشه ستاره خط میانی تیمش بود. او توانست 96 پاس کامل مقابل اسلواکی به مقصد ارسال کند. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیک، با ارسال 5 پاس کلیدی در فاز تهاچمی مقابل مجارستان توانست به بهترین بازیکن از این حیث در مرحله یک هشتم نهایی تبدیل شود.

 

1122604

 

ادن هزاراد، کاپیتان بلژیک، که ستاره تیمش مقابل مجارستان بود توانست با 12 دریبل، بیشترین دریبل را در یک هشتم نهایی از خود ثبت کند. جیمز چستر، بازیکن ولز، با 7 تکل رکورد دار تکل در مرحله یک هشتم نهایی بود. او نقش زیادی در یپروزی 1-0 تیمش مقابل ایرلند شمالی بازی کرد. گیلفی سیگوردسون، هافیک ایسلند، با 5 قطع توپ مقابل انگلیس، شب سختی را برای بازیکنان این تیم رقم زد تا شگفتی ایسلند تکمیل شود.

 

1122684

 

گری کیهیل، مدافع انگلیس، با 10 نبرد هوایی موفق رکورد دار بود اما نتوانست مانع از حذف تیمش مقابل انگلیس شود. او همچنین با 14 دفع توپ، از این حیث نیز بسیار موفق بود با این حال ایسلندی ها روی 2 صحنه، توانستند کیهیل را شکست دهند و 2 گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند. در نهایت گابور کرالی، دروازه بان کهنه کار مجارستان، علی رغم خوردن 4 گل توانست 10 مهار موفق را نیز از خود ثبت کند تا مانع شکست تحقیر آمیز تر تیمش مقابل بلژیک شود.

دیدگاه‌ها