کد خبر : 1337148 | 08 تیر 1395 ساعت 18:22 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب رویایی فولاد در لیگ شانزدهم

فولاد خوزستان ترکیب متفاوتی نسبت به لیگ پانزدهم برای فصلی که پیش روست، خواهد داشت.

ترکیب رویایی فولاد در لیگ شانزدهم

به گزارش"ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از آمدن نعیم سعداوی تغییرات زیادی تا کنون داشته است، تا کنون بازیکنانی چون محمدرضا خانزاده، امید خالدی، علی سلیمی، ساسان انصاری، احمدعبدالله زاده، مهدی بدرلو، امین جهان کهن، امیرحسین فشنگچی، بهمن کامل، کوئه ماها، مساریچ از این تیم رفته اند و عبدالله کرمی،سروش سعیدی حمید بوحمدان و پاک پرور جذب شده اند.


1. مهرداد طهماسبی


مهرداد طهماسبی که نیم فصل لیگ پانزدهم با حواشی زیادی از تراکتور به فولاد آمده بود، در فولاد ماندنی شد تا به احتمال فراوان گلر اصلی این تیم در بازی های فصل جاری باشد. او که سابقه بازی در تیم های پاس تهران، اتکای گرگان، نساجی مازندران، صبای قم و تراکتورسازی را دارد، فصل قبل برای فولاد در 3 بازی ابتدایی اش هت‌تریک کرد اما در بازی چهارم برابر استقلال 3 گل خورد تا عملکرد خوب ابتدایی‌اش تحت‌الشعاع قرار بگیرد. پس از رفتن علی سلیمی که سال‌ها در فولاد بوده به نظر می‌رسد فولادی‌ها به دنبال یک دروازه‌بان دیگر برای نیمکت باشند.

 

1100966


2. عبدالله کرمی


مدافع دزفولی فوتبال خوزستان در تیم های شهرداری دزفول، فولاد، شاهین بوشهر، سپاهان اصفهان سابقه عضویت داشته است وی که در ابتدا به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شد، پس از مصدومیت مدافعان فولاد در زمان حسین فرکی به عنوان مدافع در ترکیب حاضر شد و توانست بازی های قابل قبولی برای این تیم انجام دهد. پس از قهرمانی فولاد در لیگ سیزدهم کریمی به دلایل مختلف از این تیم جدا شد و راهی تیم زردپوش سپاهان شد. کرمی با سپاهان به مقام قهرمانی لیگ‌برتر رسید اما فصل قبل نتوانست در حد و اندازه های نامش باشد. با آمدن نعیم سعداوی به فولادخوزستان زمزمه‌های بازگشت کرمی شنیده شد که روز گذشته کرمی قراردادش را با فولادی‌ها نهایی کرد.

 

1036687


3. ایوب والی


زوج عبدالله کرمی در لیگ‌های دوازدهم و سیزدهم که با فولاد علاوه بر قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز حاضر شده بود نیم فصل لیگ چهاردهم به دلیل دوپینگ غیرعمد به دو سال محرومیت محکوم شد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که والی کاپیتان محبوب و با اخلاق فولادی‌ها بتواند در لیگ شانزدهم برای تیمش بازی کند تا زوج کرمی در خط دفاع بشود.

 

1106914


4. یوسف وکیا


دفاع راست اندیمشکی فولاد که از ساخته‌های آکادمی فولاد به حساب می‌آید فصل قبل را با بدشانسی و پارگی رباط از دست داد اما وکیا آمده است تا لیگ شانزدهم را با قدرت شروع کند. البته وی رقیبی به نام عبدالله ناصری دارد اما به نظر می‌رسد وکیا گزینه اصلی فولادی‌ها برای پست مدافع راست خواهد بود. وکیا در تیم های ملی جوانان و امید سابقه بازی دارد و شاید اگر چند مصدومیت بد گریبانگیر وی نشده بود اکنون می توانست یکی از گزینه های اصلی برای تیم‌ملی باشد.

 

1039227


5. مهرداد جماعتی


جماعتی که فوتبالش را از تیم پایه پرسپولیس تهران شروع کرده است، با فولاد در لیگ‌برتر چهره شد و توانست حتی به تیم‌ملی برسد اما مصدومیت وی در لیگ چهاردهم کمی کار دست او داد تا این لیگ را از دست بدهد. در لیگ پانزدهم اختلافات علنی بین وی و دراگان اسکوچیچ به وجود آمد تا این مدافع چپ ایذه‌ای کمتر در فصل پانزدهم لیگ‌برتر به کار گرفته شود. پس از پایان فصل جماعتی ابتدا صحبت از رفتن کرد اما با آمدن سعداوی نظرش برگشت تا در فولاد بماند و وی مطمئنا مدافع چپ فولاد در لیگ شانزدهم خواهد بود.

 

1078526


6. ماتیاس چاگو


هافبک کامرونی فولادخوزستان که در تیم هایی چون لوکوموتیوا، ایسترا، ریسینگ، بافوسان، دیناموزاگرب سابقه بازی دارد در لیگ سیزدهم و با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ به فولاد آمد و دو فصل فوق العاده در این تیم قرمزپوش اهوازی داشت. این بازیکن که یک بازی ملی در کارنامه دارد این فصل از تیم های مختلف از جمله گسترش فولاد تبریز پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا در فولاد بماند و ما شماره 15 فولاد را باز هم برای چاگو کنار بگذاریم.

 

1077151


7. اکبر ایمانی


اکبر ایمانی بازیکن اردبیلی فولادخوزستان در تیم های سپاهان و ذوب‌آهن چهره شد و برای لیگ پانزدهم به فولاد آمد اما بازی های ابتدایی را با نظر سرمربی فولاد از دست داد. پس اینکه مهدی بدرلو نتوانست نظر کادرفنی را جلب کند به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و توانست با بازی های خوبش جای خود را در آن پست حفظ کند. ایمانی می تواند در کنار چاگو و البته حمید بوحمدان یک خط هافبک قدرتمند بسازد.

 

1095225


8. حمید بوحمدان


حمید بوحمدان که همراه با نفت‌تهران و نفت‌مسجدسلیمان سابقه بازی در لیگ‌برتر را دارد از محصولات آکادمی فولاد به حساب می آید. او با نظر مستقیم نعیم سعداوی از نفت‌تهران به فولاد آمد تا در پست خط هافبک برای این این تیم بازی کند.

 

1101349


9. میلاد پاک پرور

هافبک فصل قبل استقلال اهواز بازی های خوبی در لیگ توانست انجام دهد و به تیم فولاد با توجه به قراردادش بازگشت. به نظر می رسد سعداوی از پاک پرور در ترکیبش استفاده کند.

 

1123134

 


10. اسماعیل شریفات

اس مسی اهوازی ها که در بین هواداران تیمش فوق العاده محبوب است سابقه بازی در تیم های آبی‌پوش استقلال تهران و استقلال اهواز را دارد. وی که اصالتا رامیشیری است با قد و قامت کوتاهش برای خطوط دفاعی هر تیمی مشکل ساز خواهد بود. شریفات مطمئنا یکی از گزینه های اصلی سعداوی برای مثلث آتش خود خواهد بود و خوزستانی ها امیدوارند تا شریفات سال خوبی را در پیش داشته باشند.

 

946417


11. مهرداد بایرامی


دیگر بازیکن اردبیلی فولادخوزستان نیم فصل لیگ پانزدهم از تراکتور به همراه مهرداد طهماسبی به فولاد آمد اما نتوانست با توجه به مصدومیتش آنگونه که باید و شاید ظاهر شود. وی در لیگ شانزدهم حضور خواهد داشت تا فصل بد قبلش را جبران کند.

 

1090869

دیدگاه‌ها