کد خبر : 1337162 | 08 تیر 1395 ساعت 19:14 | 102.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای مردی که دیگر در استقلال نیست

پرویز مظلومی امسال از استقلال جداشد ، هرچند منصوریان بر اساس قدرت وتوان اداره باشگاهی در 5 سال گذشته برای هدایت تیم استقلال ، مجاز و موجه بود اما نوع کنار رفتن او به واقع منصفانه نبود و او بار دیگر در عین مظلومیت از تیمش جدا شد.

برای مردی که دیگر در استقلال نیست

به گزارش "ورزش سه" ،پرویز مظلومی در حالی از استقلال رفت که در مسابقات لیگ تنها 3 امتیاز از صدر جدول کم داشت و در جام حذفی هم تنها در ضربات پنالتی مغلوب شد تا در مجموع لیگ وجام حذفی، استقلال تحت هدایت او موفق ترین تیم مسابقات داخلی باشد.


اما در اوراق تاریخ نگاهی انداخته و به سال 1356 می رویم، سالی که تاج سابق برابر شهباز پر ستاره 2-1 برنده شده است.


برای استقلالی های آن دوران شهباز تیمی مهم و بازی براش بسیار حساس بود، مثل بازی برابر پرسپولیس اما وجه حساسیت و اهمیت بازی برابر شهباز برای استقلالی های آن دوران حضور ستارگان بزرگ و سابق استقلال در این تیم بود،ناصر حجازی، نصر اله عبداللهی، عادلخانی، غلامحسین مظلومی 4 ستاره تاجی کوچ کرده به تیم فوتبال شهباز بودند، همین حالا اگر مهدی رحمتی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده یک جا از استقلال کوچ کرده و به تیمی دیگر بروند بازی برابر این تیم جذاب و حساس است.


به هر حال استقلال در شب عید 57 برابر شهباز 2-1 برنده شده و پرویز مظلومی با زدن 2 گل به ناصر حجازی بزرگ، شاهکار کرده است، این عکس را تقدیم مردی میکنیم که دیگر نیست و شاید رفتنش نوعی مظلومیت برای او و تاریخ این باشگاه قدیمی بود.

 

1123144

 

 

دیدگاه‌ها