کد خبر : 1337184 | 08 تیر 1395 ساعت 20:11 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت ورزش از موضوع نفت کنار کشید

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش با اشاره به اظهار نظر نماینده انزلی در مجلس پیرامون لیگ برتری شدن ملوان گفت: این برداشت ایشان بود و دکتر گودرزی فقط شنونده پیشنهادات بود.

وزارت ورزش از موضوع نفت کنار کشید

به گزارش ورزش سه ، مازیار ناظمی در گفتگو با  مهر ضمن بیان این مطلب در مورد جلسه عصر سه شنبه نمایندگان گیلان با وزیر ورزش و خروجی این جلسه افزود: مسائل باشگاه نفت تهران به وزارت ورزش و جوانان ارتباطی پیدا نمی کند.

 

ناظمی ادامه داد: در جلسه ای که دکتر گورزی با مجمع نمایندگان گیلان و استاندار این استان داشت مسائل مختلفی مطرح شد از جمله تقاضای نمایندگان گیلان برای انتقال امتیاز نفت به ملوان که وزیر تنها شنونده پیشنهادات نمایندگان بود و تصمیمی در این خصوص گرفته نشد چرا که موضوع باشگاه نفت ارتباطی با وزارت ورزش و جوانان پیدا نمی کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا دستور وزیر ورزش مبنی بر لیگ برتری شدن ملوان که از سوی «خسته بند» عنوان شده درست است گفت: نظر ایشان محترم است اما این برداشت احتمالا از سوی خودشان بوده چرا که همانطور که اعلام کردم موضوع نفت تهران به محمود گودرزی و وزارت ورزش ارتباطی پیدا نمی کند و وزارت نفت باید در این مورد تصمیم بگیرد.

 

ناظمی درباره نشست عصر سه شنبه محمود گودرزی با هیات مدیره جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: در این جلسه توصیه های وزیر به هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تقریبا مشترک بود. از جمله این توصیه ها یکصدایی هیات مدیره ها و پرهیز از مواضع ضد و نقیض آنها نسبت به یکدیگر و نسبت به مسائل مختلف، ثبات و آرامش و پرهیز از تنش به هر شکل، حرکت براساس قانون و مقررات و شفافیت قراردادها بود.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: همچنین وزیر از هر دو هیات مدیره خواست عهده‌دار نقش اصلی در هدایت دو باشگاه باشند.

دیدگاه‌ها