کد خبر : 1337185 | 08 تیر 1395 ساعت 20:12 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

سجاد نبود، پیشکسوتان در تمرینات آبی ها

تمرین امروز استقلالی ها از ساعت 19 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد.

سجاد نبود، پیشکسوتان در تمرینات آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، مثل روزهای گذشته تماشاگران استقلال استقبال نسبتا خوبی از تمرینات کردند و حدود هزارنفر در کمپ ناصر حجازی حضور داشتند.


* حاج محمدی بازیکن دهه 60 استقلال امروز در تمرینات آبی ها حاضر شد و منصوریان به افتخار حضور او بازیکنان را جمع کرد و دقایقی از کیفیت بازی او صحبت کرد.
* همچنین منصور پورحیدری و نصرالله عبداللهی هم در تمرین امروز حضور داشتند و در کنار حاج محمدی تمرینات را تماشا کردند.


* نکته عجیب تمرین امروز غیبت ادامه دار سجاد شهباززاده است او که در روزهای گذشته حضور مستمری در تمرینات استقلال نداشته، امروز هم غایب بود تا جدایی این بازیکن از استقلال بیش از پیش به گوش برسد.
* رابسون بازیکن برزیلی که هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است، در تمرین بعدازظهر غایب بود گفته می شود فردا با این بازیکن قرارداد امضا می شود و بعد از آن به تمرینات اضافه می شود.


* علیرضا منصوریان امروز با حرکات کششی و البته دویدن دور زمین بدن بازیکنانش را گرم کرد و بعد از آیتم های تاکتیکی شروع شد.
* یکی از آیتم های تاکتیکی تمرین امروز شوت به سمت دروازه بود که در این تمرین یعقوب کریمی، وریا غفوری و بختیار رحمانی عملکرد مناسبی داشتند.


* علیرضا منصوریان در تمرینات نظاره کاملی روی کار دروازه بان ها دارد و به دنبال بهترین گزینه برای جانشین مهدی رحمتی در دو هفته اول لیگ برتر است.  رحمتی به دلیل محرومیت دو هفته اول لیگ را از دست داده است و منصوریان با چالشی بزرگ برای انتخاب جانشین او روبه رو است.


* در پایان تمرین به فوتبال درون تیمی اختصاصی داشت، به دو گروه آبی و زرد تقسیم شدند و با هم فوتبال بازی کردند. در این بین منصوریان پست بعضی از بازیکنان را تغییر داده بود که به عنوان مثال یعقوب کریمی به عنوان دفاع چپ به میدان رفت.

دیدگاه‌ها