کد خبر : 1337194 | 08 تیر 1395 ساعت 20:35 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه دوستانه دنی آلوس به مسی

لیونل مسی با خبر خداحافظی خود با فوتبال ملی همه از جمله دوستان نزدیکش را شوکه کرده است.

توصیه دوستانه دنی آلوس به مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در اقدامی شوکه کننده پس از اتمام دیدار آرژانتین و شیلی که با شکست آلبی سلسته و از دست رفتن سومین فینال متوالی برای این تیم همراه بود با تیم ملی وداع گفت.
بامداد روز گذشته در نیوجرسی، فینال کوپا آمه ریکا سنتناریو بین شیلی و آرژانتین برگزار شد و همچون سال گذشته، این شیلی بود که در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافت.

در ضیافت پنالتی ها مسی یک پنالتی خود را از دست داد. این سومین فینال متوالی بود که مسی با تیم آرژانتین شکست می خورد(جام جهانی 2014، کوپا 2015 و کوپا 2016). لئو مسی پس از خروج از رختکن مقابل خبرنگاران قرار گرفت و خبر از خداحافظی خود داد.

 

1103197

 

بسیاری از روز گذشته در صدد منصرف کردن مسی از خداحافظی هستند و کمپین های مختلفی نیز در همین زمینه تشکیل شده است.

دنی آلوس، دوست صمیمی مسی و هم تیمی سابق او در بارسا که روز گذشته رسما به یوونتوس پیوست، در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" من پایان بازی(آرژانتین-شیلی) را ندیدم چون دیروقت بود و من هم فردایش تعهداتی داشتم. هیچکس نمی تواند بزرگی مسی را کتمان کند. برای من دوستی با او افتخار بزرگی است. لئو باید با کسانی باشد که به وی احترام می گذارند نه کسانی که سعی در بی اعتبار کردنش دارند. منتقدان او در اقلیت هستند و او پس از اتفاق روز گذشته باید انتقادها را نادیده بگیرد."

 

 

دیدگاه‌ها