کد خبر : 1337207 | 08 تیر 1395 ساعت 21:26 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع ولز:

شادی ما به خاطر حذف انگلیس نبود

جشن و شادی بازیکنان ولز بعد از حذف انگلیس، موضوع اصلی کنفرانس خبری امروز این تیم بود.

شادی ما به خاطر حذف انگلیس نبود

به گزارش "ورزش سه" بازیکنان تیم ملی ولز اطمینان دادند که دلیل جشن و سرور آنها در هتل محل اقامتشان همزمان با حذف تیم ملی انگلیس، به خاطر علاقه مندی آنها به تیم های شگفتی ساز بوده است.


تصاویر ویدئویی شادی جمعی بازیکنان تیم ملی ولز که  بسرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد، سوژه اصلی کنفرانس خبری این تیم در روز سه شنبه بود و آنها باید در باره این رفتار با پسرخاله های بریتانیایی خود توضیح می دادند.   

 

 

1123038

 

کریس گانتر، مدافع این تیم، گفت: "شاید بعضی ها این تصاویر را مبالغه آمیز تفسیر کنند ولی هدف ما مسخره کردن انگلیسی ها نبود. ما به اینکه تنها تیم از بریتانیا هستیم که هنوز در رقابت ها باقی مانده افتخار می کنیم. خودمان راه سختی را برای رسیدن به این مرحله گذراندیم و می خواستیم به ایسلندی ها هم برای چنین موفقیتی تبریک بگوییم"


نل تیلور دیگر مدافع ولز نیز حمایت از ایسلند را به عنوان دلیل اصلی این خوشحالی برشمرد: "ما عاشق تیم هایی هستیم که پتانسیل شگفتی سازی را داشتند مثل ایسلند و آلبانی. من وگیلفی سیگوردسون هر دو در باشگاه سوانسی توپ می زنیم و  گیلفی از حال و هوای عجیب اطراف تیم ملی این کشور و مسیر باورنکردنی که طی کردند برایم تعریف کرده بود. ما پیروزی شگفتی سازها را جشن گرفتیم"

 

دیدگاه‌ها