کد خبر : 1337235 | 09 تیر 1395 ساعت 00:30 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژرار هولیه:

هیچ تیمی را ندیدم بهتر از فرانسه بازی کند

ژرار هولیه، سرمربی اسبق تیم ملی فرانسه و باشگاه های لیورپول و المپیک لیون در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی BFMTV از بازی تیم ملی فرانسه با ایرلند به ویژه در نیمه دوم به عنوان بهترین نمایش در یورو 2016 یاد کرد.

هیچ تیمی را ندیدم بهتر از فرانسه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2016 هم برگزار شد و شگفتی بزرگ این مرحله، حذف تیم انگلیس توسط ایسلند بود. ضمن اینکه ایتالیا هم با پیروزی مقابل اسپانیا، قهرمان دو دوره گذشته، حریف آلمان در یک چهارم نهایی شد. هولیه در مصاحبه ای، در مورد تیم های مختلف رقابت ها اظهارنظر کرده است:

 

1123224


 

حذف انگلیس به یک تراژدی می ماند


برای انگلیسی ها حذف تیمشان از رقابت ها به یک تراژدی می ماند. مثل یک روز غمناک. تیم بی تجربه بود، جوان و عادت به تورنمنت های بزرگ نداشت، ولی فکر می کنم روی هاجسون کار تحسین برانگیزی کرد. انگلیس بیش از اینکه از فقدان استعداد ضرر کند از ترس ضربه خورد. هر بار که وارد زمین شد بازی را خیلی با تردید آغاز کرد، چون تجربه نداشت. ولی این تیم تکامل پیدا خواهد کرد، پخته خواهد شد و در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

 

1122991


 

برای ایسلندی ها انگار یورو تمام شده


باید مواظب ایسلند بود. برای آنها انگار یورو به اتمام رسیده چون پوست سر انگلیس را به نشانه فتح کنده اند. قبلش هم اتریشی ها را. ولی اگر تیم ملی فرانسه آنطور که در اواخر بازی با ایرلند ظاهر شد بازی کند، نمایش خوبی را خواهیم دید. من دلم روشن است، فرانسه با استرس کمتری بازی خواهد کرد و مطمئنم که بازی خیلی خوبی مقابل ایسلند انجام خواهد داد.  

 

 

1122939


 

ایتالیا مرا شگفت زده کرد


ایتالیا مرا شگفت زده کرد. به نظر می آید کونته سیستمی که با ظرفیت های شاگردانش همخوانی داشته باشد را پیدا کرده، خصوصا اینکه این گروه از یک روحیه تیمی حیرت آوری بهره می برد. ولی هیچ تیمی را ندیدم بهتر از فرانسه ای که مقابل ایرلند دیدیم بازی کند، به خصوص در نیمه دوم.

 

 

1119204


 

آلمان، همچنان آلمان است


آلمان، همچنان آلمان است، با صلابت، بُرنده، تماشاگرپسند. آنها کماکان روی موج جام جهانی سیر می کنند و دوست دارند عنوان قهرمانی اروپا را به چنگ آورند. ولی برای آن باید فرانسه را شکست دهند ... و البته قبل از آن، هر دو تیم باید از مرحله یک چهارم نهایی به سلامتی عبور کنند.

دیدگاه‌ها