کد خبر : 1337308 | 09 تیر 1395 ساعت 12:36 | 71.5K بازدید | 6 دیدگاه

مهاجم استقلال در راه طارمی و رضاییان

غیبت ادامه دار شهباززاده در تمرینات

مهاجم استقلال برای چندمین بار در تمرین نوبت صبح تیمش غیبت کرد.

غیبت ادامه دار شهباززاده در تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده که پیشنهاد رسمی از لیگ ترکیه دریافت کرده است، برای چندمین بار در تمرینات این تیم غایب بود تا مشخص شود قصد جدایی از این تیم را دارد. شهباززاده به مسوولان استقلال اعلام کرده است که دیگر تمایلی برای بازی کردن در استقلال را ندارد و به نظر می رسد همان راهی را طی می کند که در روزهای اخیر مهدی طارمی و رامین رضاییان طی کرده بودند و در نهایت هم قراردادشان را با تیم ریزه اسپور نهایی کردند.


این اتفاق در حالی افتاده است که شهباززاده برای سال دوم با استقلال توافق مالی کرده است و طبق قانون نمی تواند از این تیم جدا شود. البته ظاهرا این بازیکن هم مثل رامین رضاییان بندی در قراردادش وجود دارد که می تواند از این تیم جدا شود و به همین دلیل هم با خیال راحت در تمرینات استقلال شرکت نمی کند.


علیرضا منصوریان با وجود جذب کاوه رضایی، آرش افشین و علی قربانی در پست مهاجم در فصل نقل و انتقالات اعتقاد زیادی به سبک بازی شهباززاده دارد و به همین دلیل هم امروز در گفتگویی با ورزش سه صراحتا با جدایی این بازیکن مخالفت کرده است چرا که این بازیکن قرار است در کنار کاوه رضایی زوج خط حمله استقلال را تشکیل بدهند.


در صورتی که شهباززاده بتواند قراردادش را با استقلال فسخ کند، سومین بازیکنی است که در نقل و انتقالات تابستانی از ایران به لیگ ترکیه می رود.

دیدگاه‌ها