کد خبر : 1337322 | 09 تیر 1395 ساعت 13:30 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد به‌ نفس نوشاد بالا رفته است

حیف شد به قهرمانان جهان باختیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: خوشبختانه نوشاد بعد از مدت‌ها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و اعتمادبه ‌نفسش بالا رفته است.

حیف شد به قهرمانان جهان باختیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جمیل لطف‌الله نسبی در مورد عملکرد ملی‌پوشان المپیکی تنیس روی میز ایران در شرق آسیا اظهار داشت: اردوی بسیاری خوبی را در چین داشتیم و بچه‌ها صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردند. این اردو کمک زیادی به آماده‌سازی بچه‌ها کرد و توانستند در رقابت‌های ژاپن و کره جنوبی عملکرد خوبی داشته باشند.

 

وی در مورد عملکرد خوب نوشاد و نیما عالمیان در ژاپن و کره جنوبی گفت: خوشبختانه نوشاد بعد از مدت‌ها بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و اعتماد به ‌نفسش را دوباره به دست آورده است. مشکلات تکنیکی او هم هر روز کم‌تر می‌شود. نیما هم نمایش خوبی داشت، توانست بازیکن ژاپنی که رَنک بهتری نسبت به خودش را داشت، ببرد. مشکلات فورهند نوشاد کم‌تر شده و او باید یک مقدار آمادگی جسمانی‌اش را تقویت کند.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در مورد مسابقه دوبل با قهرمانان جهان گفت: در بازی اول، تیم تایوان به دلیل اینکه یکی از بازیکنانش مصدوم شده بود،‌انصراف داد و ما در مرحله بعد به دو قهرمان جهان از چین خوردیم، بچه‌ها بازی خیلی خوبی انجام دادند، در گیم پنجم درحالی که 7 بر 2 از حریف پیش بودند، متأسفانه آن بازی را واگذار کردند، اگر می‌بردند شانس‌شان برای برد خیلی زیاد بود. متأسفانه قسمت نبود و حیف شد.

 

لطف‌الله نسبی در مورد انصراف ملی‌پوشان از حضور در تور کره شمالی گفت: با توجه به عملکرد خوب بچه‌ها در کره جنوبی و ژاپن این ریسک را نکردیم که بچه‌ها به کره شمالی بروند، چون احتمال داشت هر شکستی که داشته باشند، رَنک آنها را پایین بیاورد و این موضوع برای المپیک به ضررشان می‌شد، خیلی از بازیکنان بزرگ هم به این رقابت‌ها نرفتند. با شرایط فعلی رتبه آنها در رده‌بندی جدید به زیر 100 خواهد آمد.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه نتایجی در المپیک حاصل شود، گفت: نوشاد شرایطش نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و می‌تواند در المپیک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و حرف برای گفتن داشته باشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که تمرینات جدید از چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: بچه‌ها پس از چند روز استراحت از 15 تیر در اردوی جدید حاضر می‌شوند و 2 بازیکن از کره جنوبی هم به جمع ما اضافه می‌شوند. 10 روز با ما خواهند بود و در مسابقات تهران هم شرکت می‌کنند.

 

 

دیدگاه‌ها