کد خبر : 1337374 | 09 تیر 1395 ساعت 16:36 | 178.5K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش ویژه از انتقال شهباززاده به ترکیه (عکس)

پس از ثبت قرارداد طارمی و رضاییان با ریزه اسپور ترکیه حالا سجاد شهباززاده هم ساز جدایی کوک کرده و به دنبال حضور در لیگ ترکیه است.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از یازده نیوز، انتقال مهاجم اول استقلال در دو فصل گذشته به  سوپر لیگ ترکیه تا چه حد جدی است و پشت پرده این انتقال کیست؟ سئوالاتی است که ذهن بسیاری از طرفداران و فوتبالدوستان ایرانی را به خود معطوف کرده است. این که چرا ستاره های ایران راه ترکیه را برخلاف سال های گذشته که راهی آن سوی آب های خلیج فارس می شدند، هم سئوال دیگری بود که جواب تمام این سئوالات می توانست پرده از رازهای این انتقالات بردارد.


البته مسیر انتقال شهباززاده به ترکیه مسیری کاملاً متفاوت از انتقال ستاره های ملی پوش پرسپولیسی هاست چون پروسه حضور سجاد در سوپر لیگ ترکیه پیش از طارمی و رضائیان کلید خورده بود. مهاجم استقلال که تحت قرارداد شرکت "kts sports management” ترکیه است به زودی توسط این شرکت راهی سوپر لیگ این کشور خواهد شد ، اتفاقی که یک هفته قبل توسط مدیر برنامه های ترک سجاد تولگاهان توگلو در مصاحبه با سایت "haberler” اعلام شده بود.

 

1123306


توگلو که سابقه فعالیت برای شرکت kts در فوتبال ایران را دارد در این مصاحبه از علاقه اش به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال ایران به لیگ ترکیه گفته بود. مدیربرنامه سرشناس ترک آخرین بار ۳۱ فروردین ماه با حضور در تهران قراردادش با شهباززاده را تمدید و در کنار او بابک حاتمی بازیکن سابق پرسپولیس و حامد شیری بازیکن سایپا را نیز تحت قرارداد خود درآورد و از همان زمان پروسه حضور شهباززاده در سوپر لیگ ترکیه کلید خورد و حالا خبر می رسد که این پروسه نهایی شده است.

 

1123307


البته مدیربرنامه ترک سجاد در فوتبال امارات ، قطر و حتی ایران هم از نفوذ بالایی برخوردار است و از فعالیت های گذشته او می توان به انتقال بولنت مربی ترک به ام صلال که باعث اخراج آندو از این تیم شد و همچنین حضور انگین فیرات در فوتبال ایران اشاره کرد. او در میان باشگاه های ایرانی روابط نزدیکی با باشگاه سایپا دارد و بیشتر قراردادهای او حول محور این باشگاه و مربیان و بازیکنان سابقش می چرخد. از حضور انگین فیرات ترک تبار کنار علی دایی گرفته تا سجاد شهباززاده و بابک حاتمی که سابقاً در سایپا توپ می زدند.

 

1123305


در حال حاضر با مراجعه به سایت شرکت kts می توان نام شهباززاده را در فهرست بازیکنان تحت قرارداد این شرکت ترک مشاهده کرد و جالب اینکه سجاد هم اکنون تنها مهاجم فهرست این شرکت محسوب می شود که مشتریان زیادی در فوتبال ترکیه دارد و هیچ بعید نیست ظرف چند روز آتی به یکی از باشگاه های مهم ترکیه ای طرف قرارداد با این شرکت نقل و انتقالاتی واگذار شود آن هم بدون این که سودی به باشگاه استقلال برسد.

دیدگاه‌ها