کد خبر : 1337391 | 09 تیر 1395 ساعت 17:21 | 120.6K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش ویژه:

مرور وضعیت کاپیتان های لیگ پانزدهم

کاپیتان های تیم های مختلف لیگ پانزدهم وضعیت های مختلفی داشته اند که تنها 7 نفر از آنها به طور قطع در تیم فصل قبلشان خواهند ماند.

مرور وضعیت کاپیتان های لیگ پانزدهم

 

به گزارش"ورزش سه"، کاپیتان های لیگ پانزدهم وضعیت های متفاوتی داشته اند و با هم وضعیت آن ها را با توجه به رتبه تیمشان در لیگ پانزدهم را مرور می کنیم:

1.  محمد طیبی(استقلال خوزستان)

محمد طیبی کاپیتان استقلالی های خوزستان پس از پایان لیگ پیشنهادات جدی از تیم هایی چون استقلال تهران، سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان داشت اما ترجیح داد در تیم قهرمان بماند. وی پس از اینکه با تیمش قهرمان ایران شد توسط کارلوس کی روش به تیم ملی ایران دعوت شد و جلوی قرقیزستان هم 90 دقیقه در ترکیب ثابت تیم ملی حاضر شد. باید دی آیا می تواند در لیگ شانزدهم او جام را بازهم بالا ببرد.

 

1081446

 

2.محسن بنگر(پرسپولیس تهران)

مدافع باتجربه پرسپولیس که چهار فصل اخیر را در این تیم پشت سر گذاشته بود در فصل جدید و برای لیگ شانزدهم مورد توجه باشگاه و کادرفنی این تیم قرار نگرفت تا مجبور به ترک این تیم شود. در حالی که از دو باشگاه صبای قم و تراکتورسازی به عنوان مشتریان جدی او یاد می شود او امروز با انتشار پستی احساسی با هواداران این تیم بابت حمایت چهارساله از او تشکر کرد و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت داشت. او فصل گذشته 23 بازی برای پرسپولیس انجام داد اما در سه هفته پایانی با تصمیم برانکو بازی نکرد تا شایعه جدایی‌اش از جمع قرمزها همان مقطع مطرح شود. محسن بنگر در لیگ شانزدهم باید زیر نظر امیرقلعه نویی و در تراکتورسازی بازی کند.

 

1097231

 

3.سید مهدی رحمتی(استقلال تهران)

سید مهدی رحمتی که لیگ چهاردهم در پیکان بود، در لیگ پانزدهم به استقلال بازگشت اما نه در لیگ برتر و نه در جام حذفی نتوانست جام را بالای سر ببرد. اما در لیگ شانزدهم وی در استقلال ماند و با توجه به خریدهایی که استقلال کرده است امیدوار است بتواند جام را با استقلال ببرد. رحمتی درون دروازه استقلال خیال منصوریان و هواداران را از این بابت راحت کرده است.

 

1123320

 

4.مهدی کیانی(تراکتورسازی تبریز)

مهدی کیانی هافبک تبریزی ها در میانه فصل لیگ چهاردهم از گسترش به تراکتورسازی بازگشت و در نهایت علی رغم بازی های خوب آخر فصل شان نتوانستند سهمیه را مال خود کنند. وی در لیگ شانزدهم در تراکتورسازی مانده است و همچنان کاپیتان با سابقه و بازوبند به دستشان خواهد بود.

 

1082308

 

5.علیرضا عزت کرامت(نفت تهران)

با وجود اینکه بسیاری از تیم های کارهای آماده سازی خود را شروع کرده اند هنوز پرونده نفت تهران مشخص نیست و معلوم نیست آیا امتیاز این تیم به ملوان خواهد رفت یا شرکت بهنام پیشرو کیش آن را مال خود می کند. عزت کرامت به مانند چند بازیکن دیگر هنوز وضعیتش مشخص نیست اما بعید است در تیم نفت یا تیمی که ان را می خرد بماند.

 

 

1123321


6.مهدی رجب زاده(ذوب آهن اصفهان)

مهاجم کهنه کار تیم ذوب اهن در لیگ پانزدهم که همراه با تیمش قهرمان جام حذفی شده بود، در ذوب آهن ماندنی شد تا لیگ شانزدهم بازهم شاگرد یحیی گل محمدی باشد و بازوبند را بر بازو ببندد.ذوب آهن در لیگ شانزدهم کار سختی با توجه به رفتن چند بازیکنش خواهد داشت.

 

 

1123322

 

7.ابوالفضل ابراهیمی(صبای قم)
در دو سال اخیر و با وجود مشکلات مالی فراوان قمی‌ها پشت تیمش را خالی نکرده و کنار آن بوده است. ابراهیمی علاوه بر نمایش فنی خوبی که در میانه زمین به نمایش می‌گذارد، نشان داده یک کاپیتان واقعی می‌باشد و بسیاری از حواشی صبا را خنثی کرده است. حالا هم که همه صبایی‌ها، حتی قدیمی‌ترها هم از صبا می‌روند او و مسعود حق‌جو که چهار سال گذشته در این تیم بودند منتظر تعیین تکلیف باشگاه‌شان ماندند و اگر تا اوایل هفته آینده همچنان صبا را روی هوا ببینند احتمال جدایی‌شان وجود دارد.

 

 

1037522

 


8.ابراهیم صادقی(سایپا)

صادقی که بیش از 400 بازی در لیگ برتر برای نارنجی پوشان انجام داده است، در لیگ شانزدهم و آمدن حسین فرکی در سایپا ماند تا بازهم کاپیتان سایپا باقی بماند. ابراهیم صادقی در بین کاپیتان های لیگ و البته تمامی بازیکنان لیگ برتر بیش ترین سابقه حضور متوالی در یک تیم باشگاهی را دارد.

 

1123323

 

 

9.مرتضی اسدی(گسترش فولاد تبریز)

کاپیتان گسترشی ها در لیگ پانزدهم، برای لیگ شانزدهم در گسترش فولاد تبریز ماندنی شد، و با توجه به خریدهای خوبی که این تیم داشته سات بسیار امیدوارند تا نتیجه خوبی در لیگ بگیرند.اسدی بازهم کاپیتان آبی پوشان تبریزی خواهد بود.

 

 

1123324

 

10. غلامحسین بادامکی(پدیده مشهد)

بادامکی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، پس از پایان فصل به دلیل مختلف از پدیده جدا شد و شنیده می شد که به سیاه جامگان می پیوندد اما هنوز تیم جدید بادامکی برای فصل شانزدهم معرفی نشده است.

 

 

1036166

 

11.محرم نویدکیا(سپاهان اصفهان)

کاپیتان پرسر و صدای سپاهان در لیگ پانزدهم گفته است در لیگ شانزدهم می خواهد در یک تیم لیگ یکی بازی کند و از فضا کمی دور شود، اما هنوز معلوم نیست در سپاهان می ماند یا جای دیگری خواهد رفت. از سیاه جامگان مشهد به عنوان یکی از تیم های خواهان نویدکیا یاد می شود.

 

991012

 

12. مساریچ(فولاد خوزستان)

طبق تصمیمی که اسکوچیچ در میانه فصل گرفت، مساریچ به عنوان کاپیتان اول، مهدی بدرلو، کاپیتان دوم و امیدخالدی به عنوان کاپیتان سوم انتخاب شدند، هر سه بازیکن در لیگ شانزدهم همراه با فولادی ها نخواهند بود و در لیگ شانزدهم ایوب والی کاپیتان اصلی قرمز پوشان اهوازی خواهد بود.

 

 

1041561

 

13.غلامرضا عنایتی(سیاه جامگان مشهد)

عنایتی مهاجم مشهدی تیم سیاه جامگان توانست همراه با یارانش زیر نظر فرهاد کاظمی تیمش را در لیگ برتر ماندنی کند، وی در لیگ شانزدهم به نظر می رسد در تیم سیاه پوش مشهد جایی نخواهد داشت و باید منتظر ماند و دید کدام تیم عنایتی باتجربه را به خدمت می گیرد.

 

1079288

 

14.پژمان نوری(ملوان بندر انزلی)

نوری هافبک و کاپیتان ملوانی ها پس از سقوط تیمش اما همچنان به تیمش وفادار خواهد بود و به نظر می رسد چه ملوان در لیگ برتر و چه لیگ یک حاضر شود، نوری به عنوان یک رهبر در میانه میدان همراه این تیم باشد.

 

1123325


15.بهادر عبدی(راه آهن)
بهادر عبدی نیز پس از سقوط راه آهن از این تیم جدا شد و به پیکان تهران پیوست تا زیر نظر مجید جلالی لیگ شانزدهم را شروع کند.

 

 

1041284


16.عادل کلاه کج(استقلال اهواز)
هافبک رامهرمزی و باتعصب استقلالی های اهواز بازی های خوبی در تیمش انجام داد اما نتوانست مانع از سقوط تیمش بشود. وی از استقلال اهواز جدا شده است اما هنوز برای تیم فصل بعدش انتخابی نکرده است و معلوم نیست راهی کدام تیم خواهد شد.

 

1123326

دیدگاه‌ها