کد خبر : 1337412 | 09 تیر 1395 ساعت 18:34 | 94.2K بازدید | 5 دیدگاه

چرا استقلالی‌ها به حفظ شهباززاده امیدوارند؟

با وجود اینکه اخباری در مورد عقد قرارداد قریب‌الوقوع مهاجم فصل گذشته استقلال با باشگاه آلانیااسپور در رسانه‌ها منتشر شده است با این حال سرمربی این تیم همچنان امیدوار به حفظ او است.

چرا استقلالی‌ها به حفظ شهباززاده امیدوارند؟

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده که مورد توجه باشگاه آلانیااسپور قرار گرفته است گفته می‌شو به زودی قصد دارد برای عقد قرارداد با این باشگاه به ترکیه سفر کند اما دو مورد وجود دارد که استقلالی‌ها را امیدوار به ماندن این بازیکن می کند؛ دلیل اول این است که علیرضا منصوریان به شدت مخالف این انتقال است و اعتقاد دارد با مهره هایی که استقلال جذب کرده شهباززاده می تواند فصلی رویایی را پشت سر بگذارد.


دلیل دومی که هواداران استقلال را بسیار امیدوار به ماندن این بازیکن می‌کند این است که شهباززاده در گفتگو با نزدیکان خود اعلام کرده که دوست ندارد با انتقالش به فوتبال ترکیه وجهه او پیش هواداران استقلال خراب شود و این بازیکن تنها در شرایطی قرارداد خود را فسخ می‌کند که باشگاه رضایت داشته باشد.


طبق قراردادی که سجاد شهباززاده با استقلال امضا کرده است، او شرایط فسخ یک طرفه قراردادش را دارد ولی به دلیل اخلاقی دوست ندارد همان کاری را با استقلال بکند که رامین رضائیان روز گذشته با پرسپولیس کرده بود.

دیدگاه‌ها