کد خبر : 1337504 | 10 تیر 1395 ساعت 11:00 | 103K بازدید | 0 دیدگاه

حمله طرفداران روبین به مهاجم ایرانی

خداحافظی سردار آزمون جنجال ساز شد

پیام خداحافظی و غیبت های چند روز اخیر در تمرینات تیم روسی حسابی برای مهاجم ملی پوش ایرانی دردسرساز شده است.

خداحافظی سردار آزمون جنجال ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین پست سردار آزمون در صفحه اینستاگرام همچنین غیبت های غیر موجه او در تمرینات آماده سازی روبین کازان حسابی برای این بازیکن دردسرساز شده و او را مقابل طرفداران روبین قرار داده است.


سردار چند روز قبل با انتشار تصویر ملاقاتش با رئیس جمهور تاتارستان نوشت:" میدونم دوست داشتید بمونم ولی..." جدایی دوباره اش از روبین کازان را علنی کرد و سپس بدون هماهنگی با باشگاه تمرینات را ترک و به ایران بازگشت که این تصمیم او با واکنش منفی طرفداران روبین همراه شد.


طرفداران روبین که فصل قبل شاهد درخشش مهاجم ایرانی با پیراهن روستوف بودند امید داشتند این بازیکن در سال پایانی قراردادش برای روبین به میدان برود و باعث صعود دوباره آنها به جمع مدعیان قهرمانی روسیه شود اما تصمیم اخیر سردار بدجوری آنها را سرخورده کرد تا جایی که با یورش به صفحه اینستاگرام بازیکن ایرانی او را یک بازیکن ترسو قلمداد کردند. طرفداران روبین با مونتاژتصویری که سردار را در حال فرار از دست باشگاه روسی نشان می دهد به آزمون لقب فراری دادند.


آزمون که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد پنج ساله اش با روبین کازان باقی مانده با ترک اردوی این تیم به دنبال کسب رضایتنامه و پیوستن به تیمی دیگر است اما باشگاه روبین کازان این بار بعد از این که قیمت مهاجم ایرانی اش با درخشش در فصل گذشته 200 برابر شد و به رقمی نزدیک به 6 تا 7 میلیون یورو رسید دوست ندارد به سادگی او را از دست بدهد به همین خاطر با تیم وکلای باشگاه شکایت نامه خود را تنظیم و به فیفا ارائه داده است.

دیدگاه‌ها