کد خبر : 1337533 | 10 تیر 1395 ساعت 12:35 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

گزینه‌های سیمئونه برای تقویت خط‌حمله اتلتیکو

چلسی، ناپولی و بروسیا دورتموند، پیشنهادتی از اتلتیکومادرید برای جذب مهاجم اول تیمشان دریافت کرده اند.

گزینه‌های سیمئونه برای تقویت خط‌حمله اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، خط حمله اتلتیکو پس از جدایی دیگو کاستا با جکسون مارتینز و فرناندو تورس تقویت شد که با جدایی مارتینز به مقصد چین،‌ تنها تورس مهاجم تخصصی این تیم است که با توجه به پا به سن گذاشتن تورس، دیگو سیمئونه به فکر جذب مهاجمی دیگر است.


سه گزینه اصلی اتلتیکو، پیرامریک اوبامیانگ از دورتموند، گونزالو هیگواین از ناپولی و دیگو کاستا از چلسی هستند. پیشنهادات ارائه شده توسط اتلتیکو بین 50 تا 60 میلیون یوروست که در صورتی که هر یک از این بازیکنان پیشنهاد را قبول کنند، به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه لقب خواهند گرفت.

 

1123444

 


با وجود درخشش آنتوان گریزمان به عنوان مهاجم، سیمئونه در نظر دارد او را یک پست عقب تر و در پست تخصصی اش میدان دهد و خط حمله را به یک مهاجم تخصصی بسپارد.

 

جذب دیگو کاستا به نظر از باقی گزینه ها ساده تر باشد. مهاجم برزیلی الاصل به شدت تحت فشار رسانه‌های انگلیس است و بازگشت به باشگاه سابقش می‌تواند راه فراری بسیار مناسب برای او باشد. پس از او هیگواین است که اخیرا عنوان کرده قصد تمدید قراردش را ندارد و می‌خواهد از ناپولی جدا شود. با این حال در جذب او اتلتیکو رقیب سرسختی به نام بایرن مونیخ خواهد داشت.

 

گزینه سوم اوبامیانگ است که سخت ترین گزینه است. او فعلا تمایلی به جدایی از دورتموند نشان نداده و همچنین در صورتی که بخواهد جدا شود، رئال مادرید مشتری پر و پا قرص او خواهد بود که کار اتلتیکو را بسیار سخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها