کد خبر : 1337557 | 10 تیر 1395 ساعت 14:23 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک بنگاه اقتصادی صبا را می‌خرد؟

مدیر عامل انتشارات بین‌المللی گاج خبر خرید تیم صبای قم را رد کرد اما این وعده را داد با همکاری او در حال مذاکره با یک بنگاه اقتصادی هستند.

یک بنگاه اقتصادی صبا را می‌خرد؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز در مطلبی تحت عنوان «صبا به انتشارات کمک درسی می رسد؟» از تلاش مسؤولان انتشارات بین‌المللی گاج برای خرید تیم فوتبال صبای قم و مذاکره مدیران این انتشارات با مسئولان مربوطه از جمله استاندار قم برای خرید این تیم فوتبال لیگ برتری خبر داد.


ابوالفضل جوکار مدیرعامل گاج، بعد از انتشار این مطلب در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد: «احتراما پیرو خبر مندرج در روزنامه‌ای که این مطلب را منتشر کرده به اطلاع می‌رساند، گاج هیچ‌گاه قصد خرید تیم صبا را نداشته است.


اینجانب در سنوات گذشته حامی تیم صبا بوده و کمک‌های مالی به تیم نموده‌ام و در حال حاضر نیز اینجانب در جلسه‌ای که با آقای صادقی استاندار محترم قم و مدیرعامل صبا، آقای کشوری داشته‌ام، قول همکاری مبنی بر مساعدت لازم به تیم صبا را داده‌ام.


درجلسه فی مابین، موضوع واگذاری تیم نیز مطرح گردید و اینجانب به اتفاق آقای کشوری، جلساتی را مبنی بر واگذاری تیم به یک بنگاه اقتصادی را داشته‌ایم که مذاکرات در حال انجام می‌باشد و ان‌شاءالله که این موضوع محقق گردد و تیم از وضعیت بلاتکلیفی خارج شود.

دیدگاه‌ها