کد خبر : 1337558 | 10 تیر 1395 ساعت 14:34 | 98K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه های خبری روسیه

آزمون خرید جنجالی اسپارتاک مسکو

ترک بدون اجازه اردوی روبین در تمرینات پیش فصل بار دیگر پروسه جدایی مهاجم ایرانی از این باشگاه را بر سر زبان ها انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون از اردوی روبین کازان بدون اجازه و هماهنگی جدا شد تا رسانه های روسی جدایی مهاجم ایرانی از این باشگاه را قطعی دانسته و اسپارتاک مسکو را مقصد آتی این بازیکن قلمداد کنند.


سایت news24 روسیه مقصد این بازیکن را باشگاه اسپارتاک مسکو اعلام کردو نوشت:« سردار آزمون قصد ماندن در روبین کازان را ندارد و این بار با شیوه ای عجیب تر از سال گذشته از این تیم جدا شده در حالی که هنوز یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد. باشگاه روبین کازان پیرو این اتفاق با شکایت به فدراسیون فوتبال روسیه، یوفا و فیفا تهدید کرده که تمام تلاشش را برای محروم کردن سردار آزمون انجام خواهد داد اما با این وجود به نظر می رسد باشگاه روبین کازان در نهایت به جدایی سردار رضایت بدهد به خصوص که باشگاه اسپارتاک مسکو به شدت تمایل خود برای خرید آزمون را نشان داده و مبلغ ۴ میلیون یورو برای خرید این مهاجم ایرانی پیشنهاد داده است».

 

1123456


این اولین بار نیست که رسانه های روس از ابراز تمایل باشگاه سرشناس اسپارتاک به خرید مهاجم 22 ساله ایرانی خبر می دهند از همین رو هیچ بعید نیست با اتفاقات رخ داده میان آزمون و باشگاه روبین این نقل و انتقال ظرف روزهای آتی نهایی شود.

دیدگاه‌ها