کد خبر : 1337569 | 10 تیر 1395 ساعت 15:01 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازگشت به لیگ برتر

ملوان از بهت بیرون بیاید

با واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی تمام نقشه ها برای بازگرداندن دوباره ملوان به لیگ برتر نقش بر آب شد.

ملوان از بهت بیرون بیاید

به گزارش "ورزش سه"، سقوط ملوان به دسته اول اصلا به مذاق طرفداران بندرنشین خوش نیامده بود از همین رو مدیران باشگاه که خود را مقصر اصلی این اتفاق تلخ می دانستند از ماجراهای پیش آمده نفت تهران نهایت بهره را بردند و با به راه انداختن جنگ های رسانه ای مدام از بازگشت به لیگ برتر صحبت کردند و حتی در مقطعی از نهایی شدن این اتفاق خبر داده و باعث شدند تا طرفداران ملوان در سطح شهر به شادی و پایکوبی بپردازند.


اما حالا با بسته شدن واگذاری امتیاز نفت به ملوان بار دیگر قوی سپید انزلی باید خود را برای حضور در دسته اول آماده کند تا در کمترین برهه زمانی فوتبالی به لیگ برتر بازگردد گرچه با وجود تمام اتفاقاتی که پیرامون باشگاه نفت رخ داده هنوز هم برخی مسئولان ملوان روی عملی کردن تصمیم قبلی خود پافشاری می کنند و انتگار نه انگار که باید با این واقعیت کنار بیایند و خود را برای حضور موفق در لیگ دسته اول آماده کنند.


بله، قبول واقعیت سخت است اما ملوانی ها اگر می خواهند زود به لیگ برتر بازگردند به جای پیگیری خرید امتیاز باید به فکر بستن تیمی مدعی و مقتدر برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول باشند، لیگی دشوار و طاقت فرسا که امسال شرایطی حرفه ای همچون لیگ برتر بر آن حاکم است و از بین 18 تیم حاضر تنها دو تیم جواز صعود خواهند گرفت.


ملوانی که هنوز نه می داند تکلیف کادر فنی اش چه می شود نه وضعیت بازیکنانش تنها در حال از دست دادن زمان است و با این رویه طرفدارانش هم نمی توانند امیدوار باشند که در فصل جاری بتوانند جزو دو تیمی باشند که جواز صعود به لیگ برتر را کسب خواهد کرد. بندرنشینان باید از خواب و خیال هفته های گذشته برای بازگشت سهل و آسان به لیگ برتر دست بکشند و دنبال بستن تیمی قدرتمند برای لیگ دسته اول باشند تا جشن و پایکوبی واقعی را به فوتبالدوستان انزلی هدیه کنند نه ...

دیدگاه‌ها