کد خبر : 1337608 | 10 تیر 1395 ساعت 17:44 | 169.9K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی نفت را می‌بندد؟

ورود طوفانی باشگاه تهرانی به نقل و انتقالات

نفتی های تهران روز شلوغی را در بازار نقل و انتقالات گذرانده اند، با یکدیگر روز شلوغ باشگاه نفت که البته سرمربی اش هنوز مشخص نیست را مرور می کنیم.

ورود طوفانی باشگاه تهرانی به نقل و انتقالات

به گزارش"ورزش سه"؛ نفت تهران پس از اینکه امتیازش را به بهنام پیشروی کیش واگذار کرد امروز روز شلوغی را پشت سر گذاشته است و همچنان خبرهایی از این باشگاه به گوش می رسد.


ظهر امروز بازیکنانی که با باشگاه نفت تهران قرارداد داشتند مانند علیرضا عزتی، وحید حمدی نژاد، وحید شیخ ویسی، رضا علیاری، محمد دانشگر، آرش رضاوند، عیسی آل کثیر، ارسلان مطهری، عباس بوعذار، علیرضا صبوری، مجتبی حق دوست و ... پس از مذاکره و توافق با سرپرست باشگاه نفت تهران در این تیم ماندنی شدند و ایمان مبعلی مهندس این تیم در میانه زمین قراردادش با این باشگاه را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.


همچنین احمد ال نعمه و حسین ابراهیمی که سابقه بازی در این تیم تهرانی را داشتند توافق کردند و به این تیم پیوستند.اکبر صادقی هافبک سابق پدیده، ذوب آهن و صبای قم نیز با عقد قرارداد یک ساله به این تیم تهرانی آمد.


نفتی ها دو خرید خارجی نیز داشتند یک مهاجم زیر 23 سال سوریه ای و هافبک ملی پوش لبنانی نیز با قراردادی یک ساله نفتی شدند تا روز شلوغ نفتی ها تکمیل شود.


البته این پایان کار نیست و شنیده می شود بازیکنان دیگری چون ماهان بغدادی و ... مورد توجه نفتی ها هستند. باید دید تیمی که هنوز سرمربی اش مشخص نیست در ادامه فصل نقل و انتقالات چه خواهد کرد.


شانس اول سرمربی گری این تیم محمد خاکپور است، گرچه گزینه های دیگری چون منصور ابراهیم زاده، پرویز مظلومی و ... نیز شنیده می شود.

 

دیدگاه‌ها