کد خبر : 1337617 | 10 تیر 1395 ساعت 18:16 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر باشگاه ماشین سازی از گسترش فولاد

مدیر اجرایی باشگاه ماشین سازی تبریز از همکاری مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد در صدور رضایتنامه سامان نریمان جهان تقدیر کرد.

تقدیر باشگاه ماشین سازی از گسترش فولاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ماشین سازی، داود قاسم زاده مدیراجرایی باشگاه ماشین سازی ضمن تشکر از مسئولان گسترش فولاد بابت صدور رضایتنامه سامان نریمان جهان اظهار داشت: در این میان تلاش مدیر عامل باشگاه ماشین سازی؛ دکتر سهرابی در کنار تعامل و همکاری  مهندس زنوزی؛ مهندس سمندر و دیگر مسئولین باشگاه گسترش فولاد ؛ تحقق این انتقال را عملی نموده است.


وی با اظهار این موضوع که تنی چند از بازیکنان زبده داخلی و خارجی در تیررس کادر فنی ماشین سازی قراردارند؛ افزود: بعد از تایید نهایی این بازیکنان و عقد قرارداد رسمی با آنان؛  اسامی آنها  فقط از طریق سایت رسمی باشگاه در اختیار هواداران و رسانه های ارتباط جمعی قرار خواهد گرفت.


قاسم زاده گفت: تیم ماشین سازی هم اکنون در اردوی تهران معاینات تخصصی پزشکی را پشت سر می گذارد و عصر روز جمعه برای برپایی اردوی خارجی و برگزاری سه دیدار تهران را به مقصد تفلیس ترک خواهد نمود


وی در انتهای سخنان خود گفت: هواداران فهیم ماشین سازان خاطر جمع باشند که تیم با جذب بازیکنان مورد نیاز؛ با قدرت و توان کامل در لیگ شانزدهم حضوری شایسته و قوی خواهد یافت.

دیدگاه‌ها