کد خبر : 1337635 | 10 تیر 1395 ساعت 19:01 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمایل جالب هواداران هامبورگ به جذب بازیکن ایرلند

هواداران هامبورگ آلمان به شدت تحت تاثیر شعارهای هواداران ایرلند شمالی در مورد مهاجم نیمکت نشین تیم ملی ایرلند قرار گرفته اند.

تمایل جالب هواداران هامبورگ به جذب بازیکن ایرلند

به گزارش "ورزش سه"، در کنار گزارشگر ایسلندی، ویل گریگ، مهاجم نیمکت نشین تیم ملی ایرلند شمالی، که حتی 1 دقیقه نیز در رقابت های یورو 2016 برای تیمش به میدان نرفته، از دیگر سوژه های جذاب رقابت های یورو 2016 محسوب می شود.

 

1123502

 

ویل گریگ که در ویگان بازی می کند در طول فصل گذشته بارها با شعری جالب و هیجان انگیز توسط هواداران این تیم حمایت می شد و این مسئله به رقابت های یورو 2016 و فوتبال ملی نیز کشیده شد. هواداران ایرلند شمالی نیز با الهام گرفتن از هواداران ویگان همان شعر هیجان انگیز را بارها و بارها در یورو 2016 علی رغم عدم حضور گریگ در بازی، برای او در ورزشگاه ها خواندند. شعری که به علت ریتم جذابش به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

اکنون هواداران هامبورگ که به شدت تحت تاثیر این مسئله و حمایت هواداران ایرلند شمالی از ویل گریگ قرار گرفته اند، در کمپینی اینترنتی خواهان خرید این بازیکن شده اند تا بتوانند آن شعر را در استادیوم خود برای این بازیکن بخوانند. ویل گریگ ارزشی در حدود 1.5 میلیون یورو دارد.

دیدگاه‌ها