کد خبر : 1337709 | 11 تیر 1395 ساعت 08:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لهستان: شایسته تحسین هستیم

آدام ناوالکا، سرمربی لهستان پس از شکست مقابل پرتغال در ضربات پنالتی عنوان کرد که به عملکرد تیمش در یورو 2016 افتخار می‌کند.

سرمربی لهستان: شایسته تحسین هستیم

به گزارش "ورزش سه"،‌ لهستان شب گذشته در ضربات پنالتی مقابل پرتغال شکست خورد و نتوانست به نیمه نهایی رقابت ها صعود کند. این در حالی بود که رابرت لواندوفسکی در دقیقه 2 تیمش را پیش انداخته بودولی لهستان نتوانست برتری خود را حفظ کند و رناتو سانچز کار را به تساوی کشاند. در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشید و لهستان از رقابت‌ها کنار رفت.

 

1123553


ناوالکا در این رابطه گفت:" از این بابات خیلی ناراحتیم. بازیکنان من با تمام وجود در این بازی ظاهر شدند. آنها شایسته تمجید به خاطر بازی خوبشان در این بازی و کل رقابت‌ها هستند. اتفاقات مثبتی در این رقابت‌ها رخ داد. مثل اینکه ما حتی یک بازی هم نباختیم. ما از رقابت‌ها حذف شدیم ولی انتظارات از ما بالا بود. در حال حاضر ناراحت هستیم ولی این طبیعی است. زمان آنالیز بازی‌هاست ولی در حال حاضر به خاطر دستاوردمان باید خوشحال باشیم. نکات مثبت و منفی زیادی وجود دارد. این گام اول بود و حالا باید گام دوم را برداریم."

ناوالکا درباره لوا گفت:" لواندوفسکی همیشه بازیکن بزرگی برای این تیم خواهد بود. او کاپیتان است و به  دیگر بازیکنان داخل زمین و خارج از زمین انگیزه می‌دهد. رفتار او واقعا مورد ستایش من است. تورنمنت خوبی برای تیم ما بود و همینطور برای لواندوفسکی. از عملکردش در زمین بسیار راضی هستم. می‌خواهم از اعماق قلبم از بازیکنانم تشکر کنم که تلاش بسیاری در این بازی‌ها کردند."

دیدگاه‌ها