کد خبر : 1337758 | 11 تیر 1395 ساعت 15:25 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

رناتو: پرتغال حرف‌هایش را در زمین می‌زند

رناتو سانچز 18ساله بی شک پدیده یورو 2106 بوده و شب گذشته نیز نقش مهمی در صعود پرتغال به نیمه نهایی ایفا کرد. پرتغال در ضیافت پنالتی ها بر لهستان پیروز و همچون 4 سال پیش به نیمه نهایی یورو رسید.

رناتو: پرتغال حرف‌هایش را در زمین می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره فصل گذشته بنفیکا که به تازگی با 40 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوسته، شب گذشته برای اولین بار در ترکیب ثابت پرتغال قرار گرفت و فوق العاده ظاهر شد. او زننده گل تساوی پرتغال در جریان بازی بود و در ضیافت پنالتی ها نیز پنالتی دوم پرتغال را به گل تبدیل کرد.

 

1123555

 

رناتو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" خیلی زود و روی یک ضد حمله گل خوردیم اما به خودمان ایمان داشتیم. تیم خوب بازی کرد و و کاری که می دانستیم باید انجام دهیم را انجام دادیم.

فکر نمی کنم خوش شانس بودیم و معتقدم شانس بدون تلاش نصیب هیچکس نمی شود. صعود ما نتیجه کار تیمی عالی بود. پرتغال حرف هایش را در زمین می زند. حرف زدن در رسانه ها ساده است اما مهم این است که در زمین نشان دهید که چه توانایی هایی دارید."

 

 

پنالتی ها:" به مربی گفتم که من دومین پنالتی را خواهم زد. رونالدو اولین نفر بود و من چون اعتماد به نفس بالایی داشتم، خواستم که دومی را بزنم."

دیدگاه‌ها