کد خبر : 1337761 | 11 تیر 1395 ساعت 15:56 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

با کسی فوتبالم را تمام می کنم که فوتبالم را با او شروع کرده بودم

عنایتی: دیگر اعصاب حضور در لیگ برتر را نداشتم

کاپیتان فصل گذشته سیاه جامگان ادعا می کند که از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت اما ترجیح داد در سال های آخر فوتبالش با میثاقیان کار کند.

عنایتی: دیگر اعصاب حضور در لیگ برتر را نداشتم

رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: من از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در بادران به کارم ادامه بدهم. واقعیت این است که دیگر از نظر روحی کشش حضور در لیگ برتر را نداشتم.


او ادامه داد: از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشتم اما دیگر از حضور در لیگ برتر خسته شده بودم. در لیگ برتر پولی به بازیکنان نمی دهند و عملا خیلی از بازیکنان رایگان کار می کنند. همین شد که تصمیم گرفتم به دور از هیاهو فوتبالم را ادامه بدهم.


عنایتی در مورد دلیل انتخاب بادران هم می گوید: بعد از بررسی های زیادی که کردم ترجیح دادم شاگرد اکبر میثاقیان شوم.دوست داشتم با  کسی که فوتبالم را شروع کرده برده بودم، کارم را به پایان برسانم. اکبر میثاقیان به گردن من حق دارد و نمی توانستم به او پاسخ منفی بدهم.


بازیکن جدید بادران در مورد حضور در تمرین استقلال و صحبت های روز گذشته منصور پورحیدری با او هم می گوید: استقلال خانه من است و به سر تمرین رفتم تا دوستان قدیمی ام را ببینم. منصورخان به من گفت که تا چه زمانی می خواهی به فوتبال ادامه بدهی و من هم گفتم شاید امسال سال آخر فوتبالم باشد. البته آقای پورحیدری به من گفتند که حیف است و از من درخواست کردند که همچنان ادامه بدهم.

دیدگاه‌ها