کد خبر : 1337765 | 11 تیر 1395 ساعت 15:30 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

در یک مصحبه رادیویی

تاکنون مسی را آن همه غمگین ندیده بودم

مارسلو داندره آ را معتمدترین دوست مسی می دانند. او که فیزیوتراپ تیم ملی آرژانتین و لئو مسی است، همواره نزدیک ترین ارتباط را با فوق ستاره بارسلونا و آلبی سلسته داشته است.

تاکنون مسی را آن همه غمگین ندیده بودم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست آرژانتین برابر شیلی در فینال کوپا آمه ریکا، لئو مسی در یک مصاحبه از خداحافظی خود با فوتبال ملی سخن گفت. مصاحبه ای که به مردم آرژانتین و بسیاری از فوتبال دوستان دنیا شوک وارد کرد. بسیاری از شخصیت های ورزشی و غیرورزشی تاکنون در صدد برآمده اند تا مسی را از این تصمیم منصرف کنند اما فوق ستاره بدون هیچ پاسخ روشنی، راهی تعطیلات تابستانی خود شد.

 

1123629

 

داندره آ ملقب به "ددی" که همه جا با مسی همراه است و حتی در دادگاه فرار مالیاتی مسی نیز در کنار او حضور داشت، در این رابطه به رادیو " FM Pop " گفت:" هیچکس از تصمیم لئو برای خداحافظی خبر نداشت. پس از بازی همه در رختکن بودیم و او به کسی نگفت که چنین قصدی دارد. سپس با دیدن مصاحبه او متوجه شدیم که از فوتبال ملی خداحافظی کرده اسن.

همه شوکه شده بودیم و نمی دانستیم چه بگوییم. لئو هم در این مورد دیگر با کسی صحبت نکرد چون بسیار ناراحت بود. سال هاست او را می شناسم. این شکست، بدترین و سنگین ترین ضربه فوتبالی به لئو بود. پس از بازی او چنان غمگین بود که هر کسی با دیدنش منقلب می شد.

تاکنون او را آن همه غمگین ندیده بودم. نگاه های او پر از درد بود. به او گفتم بلند شو برویم؛ به من نگاهی کرد و سپس دور شد. آنقدر ناراحت بود که نمی توانستیم برای همدردی هم به او نزدیک شویم. تصمیم لئو برای خداحافظی تغییر خواهد کرد.او سکوت کرده و مطمئنم که تغییر عقیده خواهد داد و در جام جهانی برای ما به میدان خواهد رفت."

دیدگاه‌ها