کد خبر : 1337859 | 11 تیر 1395 ساعت 22:50 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: آمارهای خیره کننده زلاتان ابراهیموویچ

فوق ستاره سابق PSG آمارهایی در این تیم ثبت کرده که هواداران یونایتد را هیجان زده می کند.

گزارش: آمارهای خیره کننده زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد در سراسر دنیا در انتظار نمایش های زلاتان ابراهیموویچ با پیراهن تیم مورد علاقه شان هستند. زلاتان ابراهیموویچ طی سال های حضور خود در پی اس جی توانسته آمارهای خیره کننده ای از خود ثبت کند. آمارهایی که هواداران یونایتد مطمئنا با مرور آن ها هیجان زده می شوند.

 

زلاتان به طور میانگین در 4 فصل حضور خود در لیگ فرانسه، در هر فصل بیش از 28 گل به ثمر رسانده که عدد باور نکردنی محسوب می شود.

 


فوق ستاره جدید یونایتد در 122 بازی خود در لیگ فرانسه همراه با پی اس جی، توانسته 113 گل بزند. نزدیک ترین بازیکن به او طی این سال ها 47 گل از زلاتان کمتر به ثمر رسانده است!

 

 

زلاتان فصل گذشته با 38 گلی که در لیگ فرانسه به ثمر رساند، به تنهایی از 4 باشگاه حاضر در این لیگ آمار گلزنی بهتری ثبت کرد.

 

 

زلاتان در فصل گذشته از حیث مجموع گل و پاس گل، توانست دومین بازیکن تمامی لیگ های مطرح اروپایی باشد. او در این راه توانست کریس رونالدو و لیونل مسی را نیز پشت سر بگذارد و تنها لوئیس سوارز توانست آمار بهتری از او ثبت کند.

 

 

فوق ستاره یونایتد در 13 فصل اخیر در هر تیم و هر لیگی که حضور داشته، در 12 فصل توانسته عنوان قهرمانی را کسب کند و تنها 1 بار در فصل دوم حضورش در میلان موفق نشد عنوان قهرمان لیگ را تصاحب کند. تمامی این آمارها می گویند که یونایتد علی رغم سن و سال زلاتان، بازیکن منحصر به فردی را جذب کرده است. بازیکنی که مطمئنا می تواند امیدهای یونایتد را برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس افزایش دهد.

 

دیدگاه‌ها