کد خبر : 1337870 | 11 تیر 1395 ساعت 23:55 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: آلمان از ایتالیا تیم بهتری است

سرمربی ایتالیایی بایرن در بازی فردای تیم ملی کشورش مقابل آلمان یک تیم را کاملا برتر می‌داند.

آنچلوتی: آلمان از ایتالیا تیم بهتری است

به گزارش "ورزش سه"، مربی جدید بایرن به تحسین تیم ملی آلمان و بطور خاص یواخیم لوو پرداخت. کارلو آنچلوتی در ستونش در روزنامه انگلیسی "تلگراف" نوشت:" عوامل موفقیت آلمان تنها به استعداد و تکنیک محدود نمی‌شود، بلکه روحیه و تجربه را هم نباید نادیده گرفت.

 

آنها می‌دانند چگونه باید برنده شد؛ می‌دانند چه باید کرد. آلمان در حال حاضر ترکیب فوق‌العاده‌ای از این عوامل مهم را دارد. این تیم را فقط می‌توان تحسین کرد. یواخیم لوو تیمی متشکل از قهرمانان را شکل داده است. شش بازیکن از ملی‌پوشان تیم جوانان 2009 حالا در تیم ملی بزرگسالان است و این یک موفقیت باورنکردنی است.

 

 

1122630

 

 

اینکه بازیکنان آلمان وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند بهترین دستاوردشان را ارائه می‌دهند نیز مرهون تلاش‌های لوو است؛ او تیمی ساخته که وقتی در میدان کار برایش سخت می‌شود، خودش راهی برای برون‌رفت پیدا می‌کند. از همینرو من واقها خوشحالم که در کشوری کار می‌کنم که این همه بازیکن خوب به فوتبال معرفی کرده است."


این مربی ایتالیایی در مورد مصاف تیم کشورش برابر آلمان در مرحله یک‌چهارم پایانی یورو نیز گفت:" ژرمن‌ها از نظر نفرات برتر هستند. همه می‌دانستیم که آنها حضوری قدرتمند در این تورنمنت خواهند داشت اما موضوع اینجاست که آیا کسی می‌تواند متوقفشان کند یا خیر. البته این مسئله ایتالیا را از شکست دادن اسپانیا که باز نداشت. مسلما برای هموطنانم آرزوی موفقیت دارم اما اگر قرار است ببازند، چرا مقابل آلمان نباشد؟"

دیدگاه‌ها