کد خبر : 1337897 | 12 تیر 1395 ساعت 09:07 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق والیبالیست‌ها توسط ملی‌پوشان

اعضای تیم ملی جوانان در حین تماشای بازی ولز – بلژیک وقتی متوجه پیروزی تیم ملی والیبال در برابر صربستان شدند برای والیبالیست ها دست زدند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی جوانان دیروز و بعد از تمرین صبح کمپ شهر مالنته را ترک کردند و  در یک اقامتگاه دانشگاهی در منطقه انیت اسکان یافتند و امروز در آخرین مصاف دوستانه خود با تیم زیر 23 ساله های هامبورگ بازی خواهند کرد.


اعضای تیم ملی جوانان دیشب به صورت گروهی بازی ولز با بلژیک را تماشا کردند و در جریان بازی وقتی متوجه پیروزی تیم ملی والیبال در برابر صربستان شدند دقایقی برای ملی پوشان والیبال دست زدند.

 

1123787


امیر حسین پیروانی با اشاره به موفقیت های والیبال خطاب به ملی پوشان جوان اذعان کرد شما هم در صورت همدلی و وحدت در اجرای تاکتیک های اتخاذ شده از سوی کادر فنی می توانید با موفقیت در جام ملت های آسیا به جام جهانی راه یابید و حتی در جام جهانی موفق عمل کنید.

 

1123788


در بین دو نیمه بازی ولز – بلژیک ملی پوشان جوان برداشت های خود را از بازی تشریح می کردند و به سوالات کادر فنی پاسخ می دادند. ضمن اینکه امیر حسین پیروانی در جریان بازی نکات فنی لازم را به شاگردان خود گوشزد می کرد.

دیدگاه‌ها