کد خبر : 1337901 | 12 تیر 1395 ساعت 09:30 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

آلمان-ایتالیا؛ طلسم 54 ساله شکسته می‌شود؟

دو تیم آلمان و ایتالیا، امشب در دیداری بسیار حساس در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آلمان-ایتالیا؛ طلسم 54 ساله شکسته می‌شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"،‌ آلمان به دنبال اولین برد خود در بازی‌های رسمی مقابل ایتالیاست و این در حالی است که ایتالیا پس از شکست اسپانیا به قهرمانی فکر می‌کند.


آلمان


شاگردان یوواخیم لوو در این رقابت‌ها تا به اینجای کار 3 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و نسبتا فرم خوبی داشته اند. آنها به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردند و در بازی قبلی خود نیز موفق شدند با شکست دادن اسلواکی راهی دور یک چهارم نهایی شوند.

 

1122630

 

آلمان به عنوان قهرمان جهان په با رقابت‌ها گذاشته و اولا به دنبال پایان دادن به ناکامی ها در یورو است و پس از آن قصد دفاع از این قهرمانی و ثبت یک قهرمانی دیگر در فاصله 2 سال از جام جهانی را در سر دارد. درکسلر تا به اینجای کار درخشش خوبی داشته و می‌توان گفت بهترین بازیکن جام بوده است و امشب نگاه‌ها به سمت اوست.


ایتالیا


شاگردان آنتونیو کونته دو بازی اول خود را پیروز شدند و به عنوان صدرنشین به دور بعد رقابت‌ها رسیدند. در مرحله یک هشتم نهایی‌ آنها مقابل مدافع عنوان قهرمانی،‌ اسپانیا قرار گرفتند که آتزوری با ارائه یک بازی درخشان و زیبا توانست لاروخا را شکست دهد. حال شاگردان کونته مقابل آلمان صف آرایی خواهند کرد، تیمی که تا به حال در بازی‌های رسمی آلمان را نبرده و به دنبال ثبت اولین پیثروزی اش است.

 

1122942

 

ایتالیا بار دیگر از سیستم 3 دفاع معروف خود استفاده خواهد کرد  و باید در نظر داشت که تنها 1 گل وارد دروازه آتزوری شده که در زمانی به ثمر رسید که ایتالیا تیم دومش را به زمین فرستاده بود و بوفون و مثلث دفاعی بی بی سی ( بارزالی - بونوچی - کیه‌لینی) حضور نداشتند. تیاگو موتا به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. کاندروا و ده روسی نیز مصدوم هستند و هنوز وضعیت نهایی آنها مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1123790

دیدگاه‌ها