کد خبر : 1337923 | 12 تیر 1395 ساعت 10:24 | 39.8K بازدید | 2 دیدگاه

اظهار نظر کرانچار در مورد خرید ایرانی دینامو

کریمی را به توصیه استیماچ جذب کردیم

مراحل نهایی پیوستن پدیده سپاهان به باشگاه مطرح کرواسی انجام شد تا بعد از این خرید جالب توجه سرمربی این تیم به تمجید از ستاره ایرانی اش بپردازد.

کریمی را به توصیه استیماچ جذب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک 22 ساله با جدایی از سپاهان به بهترین تیم فوتبال در لیگ کرواسی پیوست و راهی دیناموزاگرب شد تا شاگرد زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق این تیم اصفهانی، شود.


 کرانچاردر اولین اظهار نظر خود در خصوص جذب این بازیکن گفت: «کریمی را به خوبی می‌شناسم. او کیفیت بالایی دارد و مطمئن هستم حضور او باعث خواهد شد تا تیم از نظر کیفی در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرد. دوست دارم او در اینجا پیشرفت کند و به بازیکن بزرگی تبدیل شود. با بازیکنانی چون کریمی اهداف بزرگی داریم و دوست داریم به آن برسیم».


سرمربی کروات که خود زمینه ورود این هافبک توانمند از امیدهای سپاهان به جمع بزرگسالان را فراهم کرد در ادامه به نکته جالبی اشاره و تصریح کرد:« استیماچ سرمربی سابق سپاهان به ما پیشنهاد داد تا این بازیکن را به خدمت بگیریم. وقتی استیماچ درباره کریمی با من صحبت کرد به خوبی او را به یاد آوردم. استیماچ به من گفت کریمی بازیکنی سرعتی و قدرتی است و به خوبی فوتبال را می‌فهمد و قدرت بازی خوانی بالایی دارد.من هم قبول کردم و حالا او اینجا پیش ماست».


علی کریمی با پیوستن به دیناموزاگرب به اولین بازیکن ایرانی تاریخ تبدیل شد که سابقه بازی در لیگ کرواسی برای تیم پرافتخار دیناموزاگرب را پیدا کرد، تیمی که نماینده اول کروات ها در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و در این چند دهه بازیکنان بزرگی را به فوتبال اروپا و باشگاه های معتبر معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها