کد خبر : 1337933 | 12 تیر 1395 ساعت 11:09 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوناچیچ بعد از عید فطر استارت می زند

الاهلی با جباری و منتظری در هلند

روزنامه های امروز قطر برنامه های آماده سازی الاهلی برای فصل جدید لیگ ستارگان را تشریح کردند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه امروز در خبری از برنامه های الاهلی بعد از انتخابات ریاست باشگاه برای آماده سازی خود برای فصل جدید پرده برداشت و نوشت:« لوکا بوناچیچ سرمربی کروات و جدید تیم بعد از تعطیلات عید فطر دور جدید تمریناتش را در دوحه استارت خواهد زد تا شاگردانش را برای سفر به اردوی آماده سازی هلند آماده کند».

 

1123817


این روزنامه در ادامه آورد:« الاهلی از روز دهم جولای تمریناتش را در دوحه زیر نظر مربی کروات آغاز خواهد کرد که در اولین مرحله بازیکنان نزدیک به سه هفته در این شهر اردو و تمرین خواهند داشت. در این مدت لوکا در نشست هایی با روسای باشگاه سیاست های خود در نقل و انتقالات را تدوین خواهد کرد تا بدون مشکل تیمش را به اردوی آماده سازی در هلند که از 7 تا 22 اوت در شهر میرلو هلند برگزار می شود، آماده کند».


الرایه در پایان خبر خود آورده است:«بوناچیچ هفته آینده در نشستی با شیخ احمد بن حمد آل ثانی صحبت های نهایی در خصوص ستاره های خارجی تیم را انجام خواهد داد تا زمینه ماندن هر سه بازیکن خارجی از جمله موبیلی ، مجتبی جباری و پژمان منتظری فراهم شود تا این نفرات هم تمرینات خود را آغاز و با الاهلی به اردوی آماده سازی هلند بروند».

دیدگاه‌ها