کد خبر : 1337959 | 12 تیر 1395 ساعت 12:04 | 26.6K بازدید | 1 دیدگاه

العربی مدافع برزیلی خرید

سرنوشت مبهم کاپیتان تیم ملی در قطر

باشگاه العربی با وجود این که هنوز با سرمربی اروگوئه ای مد نظرش قرارداد رسمی منعقد نکرده اما فعالیتش در بازار تابستانی را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری انتخابات ریاست باشگاه و حضور رئیس جدید سونامی در باشگاه العربی استارت خورد و در اولین گام مربی ایتالیایی و ستاره های خارجی فصل گذشته کنار گذاشته شده و مربی اروگوئه ای جدید برای هدایت تیم معرفی شد تا با نظر او بازیکنان خارجی جدید جذب شوند.


در شرایطی که سرمربی مد نظر مالکان باشگاه هنوز برای امضای قرارداد وارد دوحه نشده است این باشگاه تحرکات خود در بازار را آغاز و در اولین گام دو خرید انجام داد که یکی از آنها واگنر مدافع برزیلی فصل گذشته الجیش است که بنا بر اعلام سایت الکاس در توافق صورت گرفته میان دو باشگاه از سال آینده برای العربی به میدان خواهد رفت.


الین درحالی است که باشگاه العربی هنوز تکلیف اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی خود را با وجود باقی ماندن دوسال از قراردادش مشخص نکرده تا سرنوشت آتی کاپیتان تیم ملی ایران در ابهام قرار بگیرد. البته برخی رسانه های قطری مدعی شدند مذاکراتی میان باشگاه العربی با چند باشگاه در حال انجام است تا دژاگه به یکی از این تیم ها قرض داده شود.

 

1123856

دیدگاه‌ها