کد خبر : 1337970 | 12 تیر 1395 ساعت 12:26 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

معادله چند مجهولی ورزشگاه میزبان شاگردان قلعه‌نویی

بنیان دیزل نمی‌تواند میزبان تراکتور باشد

تیم فوتبال تراکتورسازی در شرایطی خود را برای لیگ شانزدهم آماده می کند که هنوز ورزشگاه میزبان خود در اوایل فصل شانزدهم لیگ برتر را انتخاب نکرده است.

بنیان دیزل نمی‌تواند میزبان تراکتور باشد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و اینکه این ورزشگاه نمی تواند در هفته های ابتدایی میزبان تراکتورسازی باشد، مسئولان باشگاه رایزنی های خود را برای انتخاب ورزشگاه میزبان آغاز کرده اند.


در این میان ورزشگاه های ارومیه، بنیان دیزل تبریز و کمپ اختصاصی تراکتورسازی 3 گزینه باشگاه تراکتورسازی هستند که هرکدام بنا به دلایلی امکان میزبانی از تراکتورسازی را در لیگ برتر ندارند.


ورزشگاه بنیان دیزل که اختصاصی گسترش فولاد است اگرچه چمن مناسبی دارد اما ظرفیت کمی دارد. بنیان دیزل تنها 7 هزار صندلی در خود جای داده و با توجه به اینکه استقبال هواداران تراکتورسازی از بازی های این تیم پیش بینی می شود بیشتر باشد، امکان برگزاری بازی های در ورزشگاه گسترش فولاد نیست. از سوی دیگر ورزشگاه بنیان دیزل در مکانی قرار دارد کارخانجات زیادی در اطرافش قرار دارند و حضور هواداران با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود. این در حالی است که سال گذشته شورای تامین تبریز هم برگزاری بازی گسترش فولاد با تیم های بزرگ را در این ورزشگاه منع کرد و حتی دو بازی رفت و برگشت گسترش فولاد و تراکتورسازی نیز در یادگار امام برگزار شد.


در عین حال کمپ اختصاصی باشگاه تراکتورسازی از نظر ظرفیت شرایط بهتری نسبت به بنیان دیزل دارد. این کمپ حدود 10 هزار نفر گنجایش دارد اما نکته اصلی در این میان امنیت ورزشگاه است. کمپ تراکتورسازی درهای ورودی مناسبی ندارد و نمی تواند میزبان پرشورها باشد.


ورزشگاه ارومیه نیز سومین گزینه تراکتوری ها است. ارومیه از نظر شرایط جغرافیایی و ظرفیت شرایط مناسبی ندارد. حتی مسئولان شهری ارومیه هم برای میزبانی از تراکتور چراغ سبز نشان دادند اما تنها مشکل چمن مصنوعی ورزشگاه است که ممکن است مورد موافقت تراکتوری ها قرار نگیرد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

دیدگاه‌ها