کد خبر : 1337988 | 12 تیر 1395 ساعت 13:26 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک اخوت به مناسبت روز خبرنگار ورزشی

حسین اخوت سرپرست تیم فوتبال امید ایران و باشگاه نیروی زمینی روز خبرنگار ورزشی را به خبرنگاران کشورمان تبریک گفتند.

تبریک اخوت به مناسبت روز خبرنگار ورزشی

 به گزارش "ورزش سه"، پیام تبریک باشگاه نیروی زمینی به مناسبت روز خبرنگار ورشی به شرح زیر است:

رشد و اعتلای ورزش کشور مدیون تلاش‌ اقشار مختلف این حوزه است که بی شک رسانه‌ها نیز نقش بسیار زیادی در شکوفایی ورزش ایران دارند. دوازدهم تیر روز جهانی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ورزشی است که با قلم‌هایشان در توسعه ورزش و اخلاق قهرمانی و پهلوانی در کشور تلاش کرده‌ و گام برداشته‌اند. باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی که اعتلای اخلاق قهرمانی و پهلوانی را جزو وظایف اصلی خود می‌داند این روز را به تمام اهالی رسانه به خصوص رسانه‌های ورزشی تبریک می‌گوید و برای همکاران خبری در حوزه ورزش آرزوی سلامتی و قدرت قلم دارد. مطمئنا هرچه قلم به دستان حوزه ورزش با قدرت بیشتری در عرصه فعال باشند ورزش ایران نیز با سرعت بیشتری در مسیر توسعه و پیشرفت گام برمی‌دارد. مطمئنا تلاش‌های اصحاب رسانه هیچوقت از چشم دوست‌داران ورزش کشور پنهان نخواهد بود و همگان قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی این دوستان هستند.


همچنین حسین اخوت سرپرست تیم ملی در پیامی این روز را تبریک گفته است، پیام تبریک اخوت به مناسبت روز خبرنگار ورزشی به شرح زیر می باشد.


به نام خدا
ن والقلم و مایسطرون

برای قلم و نوشتن ارزشی والاتر از آن نیست که پروردگار متعال به آن قسم خورده است/ خبرنگاری قدمتی دارد به عمر آفرینش؛ هر مکانی که خطی و رسمی برای برقراری با مخاطب در دل خود دارد، سندی بر حضور اندیشه آدمیست از دیرباز و پیشینه ضرورت تحلیل پیرامون اوضاع و انتقال اطلاعات را نمایان می سازد.

خداوند را سپاس می‌گویم که بار دیگر روز خبرنگار ورزشی را برایمان فرصتی قرار داد تا به همدلی بیشتر بیندیشیم و قدردان مردان و زنان سختکوشی باشیم که یک سال دیگر به زعم تقویم و یک عمر به معنای واقعی، صداقت و امانتداری، حسن اندیشه و تفکر، تحلیل به حق و منصفانه، حفظ اصول اخلاقی در این حرفه و رعایت مصلحت و پرهیز از فضاسازی مخرب را منشور کارشان قرار دادند و خالصانه همدل و همسو با اهداف نظام عالیه جمهوری اسلامی ایران،‌ شانه به شانه‌ مسئولان و سهیم در نقش‌آفرینی‌های غیورمردان و شیرزنان میهن اسلامی در میادین مختلف ورزش کشور و رویدادهای بین‌المللی حضور داشته و بازتاب عملکردشان، آگاهی، شادی و اعتمادی چندسویه را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

باعث مباهات و غرور است که جامعه ورزش و جوانان کشور از تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، ارزش‌گرا،‌ آزاداندیش و حقیقت‌جو برخوردار می‌باشد. اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران و عکاسان ورزشی، آرزوی سلامتی و موفقیت آنها را از درگاه ایزد منان خواستارم.
حسین اخوت سرپرست تیم فوتبال امید ایران- مدیر تیم های فوتبال نیروی زمینی

دیدگاه‌ها