کد خبر : 1338005 | 12 تیر 1395 ساعت 14:09 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ویژه فولادی‌ها برای هواداران خوزستانی

با ایجاد دپارتمان تجارت و درآمدزایی در باشگاه فولاد خوزستان هواداران این باشگاه می توانند پس از طی مراحلی که در نهایت به اعطای کارت هواداری ختم می گردد از خدمات گسترده و امتیازهای متنوعی بهره مند شوند.

برنامه ویژه فولادی‌ها برای هواداران خوزستانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان آمده است:


" امروزه در دنیای فوتبال حرفه ای، هواداران وفادار به عنوان یار دوازدهم و یکی از مهمترین ارکان باشگاه های فوتبال قلمداد می گردند. باشگاه فولاد خوزستان با سابقه قریب به سی سال حضوردر بالاترین سطح فوتبال حرفه ای کشور به عنوان بازیکن سازترین باشگاه و یکی از چهار باشگاه پرطرفدار فوتبال کشور، همواره مورد توجه ویژه فوتبال دوستان قرار داشته است.نامگذاری سال 1395 به "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری، باشگاه فولاد خوزستان را برآن داشت تا نسبت به برنامه ریزی در خصوص تکریم هواداران و ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی زندگی هواداران که سرمایه های اصلی باشگاه محسوب می گردند، اقدام نمایند.

در این راستا، تدوین منشور اخلاقی و حرفه ای فوتبال و اصلاح و بهبود ساختار سازمانی با رویکرد بهره مندی حداکثری از ظرفیت های موجود در استان خوزستان را در دستور کار قرار گرفته است. همچنین ایجاد دپارتمان های تخصصی و حمایت از شرکت های اقتصادی دانش بنیان استان خوزستان به منظور شناسایی ظرفیت های اقتصادی در جهت تعاملات پایدار و سازنده با شرکای تجاری بر اساس اهداف تبیین شده، از مهمترین اقدامات می باشند. امید است با استعانت از پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با همراهی هواداران فهیم و همیشه همراه، باشگاه فولاد خوزستان در زمینه خدمت رسانی به هواداران همچون استعداد پروری و بازیکن سازی، رتبه نخست را در بین باشگاه های فوتبال کشور کسب نماید."

دیدگاه‌ها