کد خبر : 1338011 | 12 تیر 1395 ساعت 14:40 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار پدیده نگران نباشد مسئولان استان بیدارند

سرآسیایی:برای رفتن به ترکیه دودل شده‌ایم

قائم مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: پس از اتفاقات تروریستی اخیر ترکیه برای رفتن به این اردو دودل شده‌ایم اما از طرفی هم نیاز شدیدی به برگزاری یک اردو همسو با هدف آماده‌سازی تیم داریم.

سرآسیایی:برای رفتن به ترکیه دودل شده‌ایم

مجتبی سرآسیایی در گفتگو با "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما کارهایمان را برای سفر به ترکیه کرده بودیم و نامه‌ای هم به شورای برون‌مرزی زده‌ایم که جوابش نیامده است. ما باید 15تیر همین سه‌شنبه می‌رفتیم اما با اتفاقات اخیر تکلیف کار در جلسه هیات‌مدیره با حضور کادر فنی مشخص خواهد شد.


وی تصریح کرد: به این اردو نیاز داریم اما اگر نرویم اردویی دیگر را جایگزین خواهیم کرد و باید زودتر تکلیف‌مان را مشخص کنیم. در نهایت تصمیم می‌گیریم که اگر می‌خواهیم به ترکیه برویم در چه شرایطی و در چه فضایی این اردو را برگزار کنیم واگر نرویم چه جایگزینی برای آن خواهیم داشت.


قائم‌مقام پدیده با مرور تمرینات آماده‌سازی تیمش در تهران متذکر شد: شرایط کلی تیم و باشگاه ما بسیار خوب است به هر حال در اردوی تهران شرایط خوبی داشتیم و 7 روزی است که در مشهد تمرینات فشرده انجام می‌دهیم، روند کار به خوبی در حال انجام است.


سرآسیایی با بیان اینکه ترکیب پدیده برای فصل آینده 95درصد بسته شده است، ادامه داد: ما در تعامل محض با آقای مهاجری بودیم و نسبت به شرایط و اولویت‌هایی که داشتیم یار گرفتیم. سعی مان را برای اجرای خواسته‌های سرمربی‌مان کردیم یک جاهایی ما تلاشمان را بیشتر کردیم و و یک جاهایی نیز ایشان با ما راه آمد که بازیکن مدنظر ایشان عدد و رقمش خیلی بالا بود و بلافاصله جایگزین دیگری را به ما معرفی کردند.


وی یادآور شد: در کل با آقای مهاجری تعامل کردیم و بازیکنانی گرفتیم که پازل تاکتیکی ما را در شرایطی که نفراتی هم از سال قبل داشتیم تکمیل کردند. اضافه کنم که خیلی از بازیکنان فصل قبل ما شرایط خوب و پیشنهادات خوبی داشتند اما ماندند تا به پدیده کمک کنند که ارزشمند بود.


قائم‌مقام پدیده در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کردید با بحران‌های بنگاه اقتصادی پدیده این تیم امسال سرپا بماند؟ گفت: خدا را شکر، قوت قلب ما این است که سیستم پدیده حساسیت ورزش و جایگاه فوتبال در استان پهناور خراسان را درک کرده و نگرش مثبتی به فوتبال دارند و با توجه به تمام اتفاقاتی که در مجموعه اقتصادی پدیده افتاد کمک مسئولان قضایی نه تنها کم نشد که بیشتر هم شد. استان سعی در رفع مشکلات داشته و دارد تا جایی که فکر می‌کنم حتی امسال شرایط بسیار بهتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشیم.


وی خاطرنشان کرد: مردم مشهد نگران تیم پدیده نباشند. جلسات خوبی که با استاندار، دستگاه قضا، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان و ... نشان می‌دهد که الحمدالله همه هوشیار بوده و همه مشکلات حل شده و در حال حل شدن است.

دیدگاه‌ها