کد خبر : 1338033 | 12 تیر 1395 ساعت 15:38 | 68.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل سابق پرسپولیس روی نیمکت قمی‌ها

محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل سابق پرسپولیس در یکقدمی حضور در یاسین پیشرو قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، انصاریفرد که تجربه موفقی در فوتسال دارد و به همراه تیم ملی در مسابقات جام گرند پری نیز به نتایج خوبی دست یافته بود اکنون از سوی مدیران باشگاه یاسین پیشرو برای حضور در این تیم دعوت به همکاری شده است.


مدیرعامل سابق پرسپولیس که گفته می شود برای حضور روی نیمکت این تیم لیگ برتری با مدیران این تیم جلساتی برگزار کرده باید دید در فصل آینده چه سمتی را در جمع یاسین پیشرو خواهد پذیرفت و آیا به عنوان سرمربی بار دیگر به دنیای فوتسال بازمی گردد تا سمت مدیرفنی به او داده خواهد شد.

 

1123941


باشگاه یاسین قم که به دلیل مشخص نبودن شرایط واگذاری اش، دیرتر از تیم های دیگر برای حضور در لیگ برتر فوتسال استارت زده است، بعد از دریافت امتیاز تیم از اداره کل ورزش و جوانان استان قم، از خواب زمستانی بیدار شده و در روزهای آینده نیز استعدادیابی برای جذب بازیکن را آغاز خواهد کرد.


در این ارتباط روز گذشته جلسه ای با حضور دکتر محمد پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم ، دکتر باقری مدیر کل اسبق ورزش و جوانان استان قم ، نجاتی و رضایی سرپرست و مربی سابق تیم فوتبال صبا ، دکتر حسینی و علی رحمانی مالک و مدیر عامل باشگاه یاسین برگزار شده که از محتویات آن چیزی جز یک عکس که روابط عمومی باشگاه در اختیار رسانه ها قرار داده است به بیرون درز نکرده است اما با توجه به حضور انصاری فرد در جلسه، این گمانه زنی مطرح می شود که احتمالا این مربی باسابقه روی نیمکت یاسین در لیگ برتر فوتسال بنشیند.


قمی ها در حالی توانسته اند انصاری فرد را به جمع خود اضافه کنند که از سال 2004 که سرمربی گری تیم ملی فوتسال ایران را به عهده داشت، در فوتسال آفتابی نشده بود. البته یک سال پیش وی به حضور در کمیته فنی فوتسال دعوت شده بود اما بعد از یک جلسه حضور در آن، به دلیل بی توجهی کفاشیان به فوتسال، از کمیته فنی کنار کشید.


حال باید دید حضور انصاری فرد در باشگاه یاسین قم نیز موقتی خواهد بود یا اینکه اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن است.

دیدگاه‌ها