کد خبر : 1338037 | 12 تیر 1395 ساعت 15:04 | 181.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا:

خریدهای کهکشانی زیدان چه بازیکنانی هستند؟

رئال مادرید برای حفظ سنت همیشگی این باشگاه، روی جذب دو ستاره جوان این روزهای فوتبال دنیا در حال برنامه ریزی است.

خریدهای کهکشانی زیدان چه بازیکنانی هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، این یک سنت است که رئال مادرید پس از هر تورنمنت بزرگ مثل جام جهانی یا یورو، اقدام به جذب ستاره ای بزرگ از دل این رقابت ها کند و امسال هم پس از اتمام یورو 2016 باید منتظر آمدن یک کهکشانی جدید به باشگاه مادریدی باشیم.

 

1123958

 

رئال مادرید فصل گذشته را با قهرمانی در چمپیونزلیگ به اتمام رساند تا پایانی خوش بر فصلی زده باشد که تا هفته های پایانی برایش دستاوردی به همراه نداشت. دست رئال از لالیگا و کوپا دل ری خالی مانده بود و زیدان که خود از ژانویه روی نیمکت این تیم نشسته بود، برای بقای خود چاره ای جز قهرمان کردن رئال در اروپا نداشت. زیزو سرانجام توانست از این ماموریت دشوار با سربلندی خارج شود و رئالی ها را به اوندسیما رساند اما او پس از اتمام فصل از عطش خود برای رساندن رئال به جام های بیشتر در فصول آتی صحبت کرد و بی شک برای رسیدن به این مهم، او نیاز به نیروهای کارآمد جدید در مجموعه خود دارد.

حال که فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع شده، همه منتظر حرکت رئال در این بازار هستند و منتظرند ببینند فلورنتینو پرز، چه بازیکنانی را در اختیار زیدان قرار خواهد داد.

 

 

1123966

 

مارکا در همین رابطه گزارش داده است که رئال بر خلاف سال گذشته، امسال یک خرید کهکشانی و بزرگ خواهد داشت و برای این منظور از بین پوگبا و هازارد، یکی به برنابئو می آید.

پوگبا بنابر گفته مدیر برنامه هایش و نیز مسئولان یوونتوس، با رقمی پایین تر از 100 میلیون یورو از یووه جدا نخواهد شد؛ در حالیکه پرز قصد دارد این انتقال را با 90 میلیون یورو به سرانجام برساند. پوگبا سال 2012 از یونایتد به یوونتوس پیوست، در حالیکه زیدان در همان مقطع جذب او را به مدیران رئال پیشنهاد داده بود.

این بازیکن همواره مورد علاقه زیدان قرار داشته و خود نیز اعلام کرده است که اگر بخواهد از یووه جدا شود، پیوستن به رئال در اولوییت ها او خواهد بود. پوگبا در یورو 2016 هنوز نتوانسته درخشش همیشگی را در تیم ملی فرانسه داشته باشد و باید منتظر نمایش او در بازی مقابل ایسلند باشیم.

 

 

1117625

 

دیگر گزینه مدنظر پرز، ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی است که فصل قبل هرگز نتوانست موفق ظاهر شود و تنها در هفته های پایانی توانست گوشه ای از ارزش هایش را اثبات کند. او البته در یورو 2016 با بلژیک بازی های خوبی به نمایش گذاشت؛ هرچند که نتوانست مانع حذف تیمش توسط ولز شود. زیدان بارها علاقه خود به هازارد را بیان کرده و مشتاق است این بازیکن به رئال ملحق شود. چلسی برای جدایی هازارد، 100 میلیون یورو می خواهد و پرز مبلغی بین 75 تا 80 میلیون یورو را مدنظر دارد.

 

اما نگاهی به فعالیت های رئال مادرید پس از تورنمنت های بزرگ نشان می دهد که احتمال پیوستن پوگبا یا هازارد به این تیم را باید کاملا جدی بگیریم.

 

 

1082530

 

 

پرز سال 2000 به ریاست باشگاه رئال مادرید رسید و توانست فیگو را پس از یورو 2000 به خدمت بگیرد. فیگو تورنمنت خوبی را با پرتغال پشت سر گذاشته بود. دو سال بعد پس از جام جهانی 2002، رونالدوی برزیلی از اینتر به رئال پیوست. رونالدو توانسته بود با برزیل قهرمان جهان شود و سپس راهی برنابئو شد.

 

پس از یورو 2004 نیز پرز، مایکل اوون را از لیورپول به خدمت گرفت؛ هرچند که اوون با انگلیس در یورو 2004 موفق ظاهر نشده بود. رئال مادرید سال 2006 و پس از جام جهانی، فابیو کاناوارو را به خدمت گرفت که بهترین بازیکن تورنمنت لقب گرفته بود و توپ طلا را نیز همان سال تصاحب کرد. او با ایتالیا فاتح جام جهانی شده بود.

 

پس از بازگشت دوباره پرز به رئال در سال 2009، او پس از جام جهانی 2010، مسوت اوزیل و خدیرا را به خدمت گرفت که تورنمنت فوق العاده ای با آلمان پشت سر گذاشته بودند و پدیده های جام لقب گرفتند.

رئال پس از یورو 2012 نیز لوکا مودریچ را به خدمت گرفت که هم اکنون جزئی لاینفک از پازل تاکتیکی زیدان محسوب می شود. رئالی ها برای اینکه سنت شکنی نکرده باشند، پس از جام جهانی 2014 نیز خامس و تونی کروس را جذب کردند. خامس آقای گل جام شده بود و تونی کروس نیز با آلمان به قهرمانی جهان رسیده بود.

دیدگاه‌ها